{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
491 visninger | Oprettet:

Gl. Blaupunkt 8" Sub - hvilken? Til de "ældre" ;) {{forumTopicSubject}}

For omkring 10 år siden stødte jeg på en Blaupunkt 8" subwoofer i et 4kantet kabinet som var med plexiglas - inde bag kunne du se magneten på bassen
Den sad på en væg skævt monteret i kassen således at den spillede i et dobbelt kammer

Nogen der kan huske hvad det har været for en??

Eller måske endda har en sådan model liggende?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gl. Blaupunkt 8" Sub - hvilken? Til de "ældre" ;)
  • #2   18. sep 2014 Jo
    spørger også af ren nysgerrighed for vil gerne prøve at sammenligne en sådan bas med en af de helt nye kvali Xsound 6" jeg lige har købt

• #3   18. sep 2014 GAS!!!!

Hvad vil du mene er godt?

• #4   18. sep 2014 Hvor godt kommer jo an på prisen samt ens øre og ikke mindst forstærkeren der trækker den hvis vi går ud fra perfekt bygget kabinet til enheden i f.eks en Hatchback.

Men nogle der evt kunne nævnes.

Gladen

Audio system

Dynaudio

Re Audio

Phase

Digital design ( dem er cody vilde med dog har jeg ikke selv hørt nogle)

Hertz

Audison

Morel

Hybrid audio

Peerless

DLS

JL audio

Focal

Og ja der er et hav af mærker derude men alt sammen kommer an på pris, hvad man har af forventninger ( skal selvfølgelig også hænge sammen med prisen) samt hvad man går efter af lydbillede smiley

• #5   18. sep 2014 Jeg har selv erfaring med
    Pioneer
    JBL
    Rainbow
    Infinity
    Alpha Sonic
    Blaupunkt

Foretrækker så absolut Rainbow

Grunden til at jeg spørger på Subben fra Blaupunkt er fordi jeg mener af sin størrelse var den temmelig imponerende.

• #6   20. sep 2014 Det der pis med at sige at Blaupunkt ikke er godt er jo ren idioti...

Blaupunkt har stået bag nogle ekstremt højtspillende biler... De har stået bag nogle meget meget velspillende og vindende biler i eksempelvis Iasca's SQC konkurrence... Så det er ren uvidenhed at påstå Blaupunkt ikke er godt...

• #7   20. sep 2014 Og Ja Rene, jeg er vældig glad for DD... Fordi de overraskede mig... Noget meget få mærker gør... DD er kendt for at lave SPL enheder der kan flå håret af folk... Men at høre at deres højttalere faktisk lyder virkelig godt, var en overraskelse... Og så spiller de stadig urimeligt højt... De mangler nok lidt raffinement som Audison og hertz f.eks. har... Og Morel... Men kigger man på lydkvalitet kontra ren power, så er de meget imponerende... smiley

Kommentér på:
Gl. Blaupunkt 8" Sub - hvilken? Til de "ældre" ;)

Annonce