{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

Volpi
Volpi
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 56

Iphone samt håndfri mobil {{forumTopicSubject}}

Jeg har i dag købt mig en Mondeo 2.0 benzin Titanium 2006.
I den forbindelse ville jeg gerne installere noget håndfri mobil, som går over bilens lydsystem (6000CD).

Samtidigt vil jeg høre om det på nogen måde kan lade sig gøre at integrerer en iphone i det system. Jeg bruger stort set kun spotify nemlig. Der er vidst aux indgang i handske rummet, men gætter ikke på man på nogen måde kan navigere på sin mobil derigennem.

Jeg har aldrig installeret eller undersøgt det marked før, så jeg er total grøn:).
Så gode råd mm modtages gerne:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Iphone samt håndfri mobil
  • #1   24. sep 2014 jeg havde parrot 9200 i min, virkede ganske fint med iphone, du skal dog huske et kabel til din radio, ford har ikke iso stik nemlig...

• #2   24. sep 2014 Brugte selv ca 2 timer på at installere en Parrot mki9200 i min Fiesta (2009), og den kører fint over forstærker og sub mv :o) Du skal bare have fat i en ISO adapter til multistikket (hvis den bruger sådan et), så behøver man heller ikke klippe i original ledningerne for at tilslutte hi/low adapter for at få phono udgang til forstærker.

Med mki9200 for du iPod kontrol via Apples gamle stik. Ved ikke om man kan få samme kontrol med det over deres lightning stik hvis man bruger en adapter. Ellers spiller det i hvert fald upåklageligt over Bluetooth, hvor man kan skifte sange fra fjernbetjeningen til parrot. Virker via Telmore musik bl.a.

• Volpi
    Volpi Tilmeldt:
    mar 2013

#3   24. sep 2014 Nu fik jeg lige googlet parrot systemerne.

Umiddelbart, hvis jeg tænker brugt i hvert fald, ser det ud til at jeg i stedet for min CD6000 enhed, kan udskifte den og få et parrot system der?

Nogle der har erfaing med det? Ellers tror jeg at det mki 9200 bliver det jeg gør

• Volpi
    Volpi Tilmeldt:
    mar 2013

#4   24. sep 2014 Kommer lige til at spørge specifikt.

Hvis jeg ønsker at erstatte CD6000 konsollen, med et der kan håndterer iphone med lightning og navigation i, hvilket system skal jeg så kigge efter?

• #5   25. sep 2014 Jeg bruger den her i min Fiesta og virker rigtig godt smiley

http://www.bury.com/cms/no_cache/dk/produkter/kategorie/ueber-bluetooth-mit-display-2/produkt/cc-9068-7.html

• #6   25. sep 2014 du skal lige tænke på radioarm også, jeg tror det er en dyrere løsning end bare at sætte noget "ekstra på", uden at vide det.

Kommentér på:
Iphone samt håndfri mobil

Annonce