{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.053 visninger | Oprettet:

Pioneer aktiv subwoofer {{forumTopicSubject}}

Hej BG smiley
Ville lige høre jeres mening om de her aktiv subwoofer ;-), vil nemlig gerne have en sub, hvor jeg kan mærke bassen rimelig meget :-), men det behøver ikke at helt vildt :-), så ville lige høre hvilken en af dem her, der er bedst og købe smiley
Og hvilken der har givet bedst resultat smiley

http://www.pioneershop.dk/bilstereo/hojttalere-og-subwoofere/aktiv-subvoofer/pioneer-ts-wx120a-aktiv-subwoofer

http://www.pioneershop.dk/bilstereo/hojttalere-og-subwoofere/aktiv-subvoofer/pioneer-ts-wx710a-aktiv-subwoofer

Tak for hjælpen på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pioneer aktiv subwoofer
  • #1   1. okt 2014 Jeg har erfaring med TS-WX710A og jeg synes i forhold til størrelsen spiller den fint og har god lyd, men det er langt fra som en alm sub. Jeg synes heller ikke den leverer så kraftig en bas (altså så man kan mærke noget). det er trods alt også kun 100.Watt RMS.

Kort sagt: Udemærket lyd, men ikke så kraftig bass.

• #2   1. okt 2014 Jeg har en TS-WX710A og jeg var virkelig overrasket over hvor godt den spiller.. Synes den giver en rigtig god bas.. Jeg havde en 12" pioneer bas før, og den gav selvfølgelig et lidt vildere lydtryk.. Men jeg synes det er federe at man kan gemme bassen helt væk og stadig få god lyd.

Kommentér på:
Pioneer aktiv subwoofer

Annonce