{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.748 visninger | Oprettet:

bmw e87 / 118d 2 din radio {{forumTopicSubject}}

Hej

Har for nyligt købt mig en 2 din radio til min 118d, samt en adapter ramme schmiedmann.( http://www.schmiedmann.dk/da/bmw-e87/1941267-ny?produkt=DIN281828788UKL )

Problemet er så at radio'en kan slet ikke komme ind og sidde hvor den bør pga. noget plastik der sidder i vejen hvor den olginale radio sad, samt rammen passer hen over hvor den bør sidde, men der er ingenting til at holde den fast med.

Radio'en er en parrot asteroid smart, og er dermed uden CD så den er ikke lige så stor som andre 2 din.

Jeg har dog så fundet lidt frem til at det åbenbart er normalt for BMW at man skal til at fjerne lidt plastik der måtte sidde i vejen for at få plads til en 2 din radio.?

Så ville blot høre om der er nogen der har erfaring med en 2 din radio og en bmw E87 ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bmw e87 / 118d 2 din radio
  • #1   7. jan 2015 Har du læst bemærkning på schmiedmanns hjemmeside, hvor der står at du også skal have et monterings kit???

  • #2   7. jan 2015 Hmm, nææ det havde jeg da ikke, klikkede aldrig helt ind på adapteren da jeg bestilte den, men så bør den del være løst. :o)

    Så det mere bare om man virkelig skal have fat i dremelen og skære overflydigt plastik væk for at få mast radio'en ind smiley


Kommentér på:
bmw e87 / 118d 2 din radio

Annonce