{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Professionelt rengøring til lille toilet 300 kr.
  • Samle 2 skabe 500 kr.
  • Skal have sat to loftlampe op i 1.200 kr.
  • Rep. af MIELE WWD 660 med f138 1.000 kr.
  • Loftlampe 600 kr.
  • Udskiftning og kondensisolering af udsugningsrør 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anlæg til BMW E36
  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    jan 2015

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 9
    #1   5. feb 2015 Her ses radioen

profilbillede
  • #2   5. feb 2015 har sendt en pm

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    jan 2015

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 9
    #4   5. feb 2015 Intet galt i at lave på sin bil inden man får kortet Tommy. Og hvis du ikke vil hjælpe, så bare lad vær med at kommentere.

• #6   5. feb 2015 1.køb hvad du vil havde ikke hvad du kan nøjes med.
    2. For 5000,- ville jeg starte med en Alpine CDE178BT. Eller anden alpine med BT streaming og Håndfri telefoni Pengene er tjent nemt ind vs at tale håndholdt.
    3. Lyt dig frem Til det dine øre kan lide. Koster de Højtalere du syntes Lyder bedst 500-1000kr Mere en budgettet er så spar sammen en måned eller to til
    4. Lydisolering er virkelig godt givet ud. 2kasser Med 12ark STP Gold er pengene værd
    . Monteringen er den absolut vigtigste ting. Gå ikke ned i thansen og køb deres 10kvarat strømkabel Kit. Køb hellere 1-2sæt af Bullaudios 35kvarat. ( de kabler er flexible. Og af god kvalitet uden du bruger kassen på dem)

• #7   5. feb 2015 Tommy A
    compact er en hatchback. Den har samme længste mellem for og bagaksel som sedanen men har ikke røven..

• #9   5. feb 2015 Som Tommy nævner ville jeg klart skifte HU.

Hvilken type og pris ja det kommer an på dine præferencer da f.eks en som mig, ja jeg gider alligevel ikke snakke i mobil mens jeg kører så hvis det er vigtigt nok så holder jeg ind til siden og ellers må folk vente. Ud fra dette har jeg så kunne vælge en ældre HU men af langt bedre kvalitet til billigere pris da jeg købte brugt...

Yderligere så ligger jeg stor vægt på kvalitets så jeg skal ikke til at streame noget som helst via BT når det er musik.

Dernæst skal du gøre op med dig selv hvad formålet er med anlæget? Skal det spille drønende højt, skal det spille konkurrence dygtigt til lydkvalitets konkurrencer eller skal det bare lyde fornuftigt uden at gå for meget op i hverken at det spiller højest eller bedst.

Du skal være forberedt på at bygge et 4 ordens båndpas kabinet hvor porten føres ind i kabinen enten via skilem eller hattehylde for at få al trykket ind i kabinen så det ikke bare går tabt i bagagerummet og går tabt. Kabinettet skal du dog være klar over at det kan hurtigt komme til at fylde en del.

Din e36 er i forvejen født med 6.5" enheder i kickpanelerne ved fødderne hvilket ikke er nogen dårlig løsning så de kræver ikke den vilde modifikation med nye enheder. Det er blot diskanterne jeg ville flytte op i a stolpen frem for i dørene.

Men ja hvilke krav har du til dit kommende anlæg?

• #11   5. feb 2015 Hov sad i mine egne tanker... Den er født med 5.25 i kick paneler.

• #13   5. feb 2015 Hvorfor læser folk ikke det er en COMPACT. Og ikke en sedan.

profilbillede
  • #14   5. feb 2015 Tommy, jo der sidder diskanter i dørene.

Søpropel.

Jo men hvis jeg husker rigtigt så er den stadig lukket til bagagerummet med metal plade som de andre modeller eller husker jeg forkert?

Edit: Fik lige googlet lidt billeder og kan se at jeg husker forkert...

Så kan han sagtens bruger portet eller lukket kabinet uden problemer.

• #15   5. feb 2015 Du husker mange slags forkert. Det en almendelig hatchback.

profilbillede
  • #16   5. feb 2015 Husker mange slags forkert? Hvad betyder det oversat til dansk?

Er det bilmodeller du tænker på for så er det nu ikke så ofte at jeg omtaler mig omkring bilmodeller herinde andet end når jeg er rimelig sikker på det hvilket jeg mente at jeg også var i dette tilfælde men huskede forkert.

Kommentér på:
Anlæg til BMW E36

Annonce