{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.003 visninger | Oprettet:

Bedste løsning - Mobiltilslutning {{forumTopicSubject}}

Godaften

Jeg har denne Civic Type R som desværre ikke er monteret er monteret med Aux indgang til audiosystemet.
Jeg er blevet fandens træt af, at høre radio, så nu skal der ske noget.

Så jeg leder efter det bedste (interface system?) der kan tilkobles den HU.

Jeg har kigget en del på Parrot MKI9100 (Mki9200 er udelukket pga. den store skærm).

Men jeg har hørt, at lydkvaliteten ikke er særlig god med dette system, hvilket er det vigtigste for mig.

Er det rigtigt, eller hvordan?

Det skal siges, at der er CD-changer indgang bag på HU.

Hvis det har noget at sige, så er det en Android telefon der vil være afspilleren.

Hvad vil I anbefale?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste løsning - Mobiltilslutning
  • #1   18. feb 2015 Jeg havde mki9200 i min Mondeo. Det spillede glimrende. Der var både USB indgang, aux stik og stik til min iPhone. Det eneste jeg manglede var at tlf kunne lade gennem USB stik. Skiftede den kun ud fordi jeg monterede en 2 din navi smiley

  • #2   18. feb 2015 Okay, det lyder udmærket.
    Jeg går dog efter Mki9100, da den som sagt har en langt mindre skærm.
    Var dit system koblet ind over CD-changeren, eller brugte du Parrots interface? smiley


  • #3   18. feb 2015 Sættet var bygget til min Mondeo. Så den var bare koblet mellem højtaler stikket bag radioen. Så radioen viste stadig den radio station den spillede inden. smiley

  • john J
    john J Tilmeldt:
    feb 2015

    Emner: 1 Svar: 51
    #4   19. feb 2015 Du kan høre ved www.net-import.dk hvad der er bedst i dit setup, de hjælper gerne.

  • #5   20. feb 2015 Det vil jeg da lige prøve, John

  • #6   21. feb 2015 Fm-sender - en af de billigste løsninger - har en ekstra, hvis du er interesseret.
    Så kan du lytte musik direkte fra USB-nøgle gennem din eksisterende radio.
    Ellers - bluetoth fra Android smartphon...


  • #7   23. feb 2015 Fm- sender

    Hvad er det for noget, det har jeg aldrig hørt om før?
    Hvad snakker vi af pris, og er det plug'n play på sådan en Honda som min? smiley


  • #8   23. feb 2015 Jeg har lige læst lidt på lektion og en Fm-sender er nok ikke lige sagen.
    Lydkvaliteten skulle ikke være speciel god.


  • #9   24. feb 2015 Alm. Fm-radio kvalitet, ikke noget high-end :), men absolut den billigste løsning. under 100,-
    Du kan ikke finde en card-reader billigere + en radiobølge sender til din radio.

    FM-sender i min gamle GPS fra Garmin var endnu dårligere i kvalitet.

    Fleste kunne desværre ikke høre forskellen mellem alm. BT og FM-sender. Men igen - her snakker vi kun om mp3'er. High-resolution filer kræver en del investering i eksternal DAC, optisk eller coax tilslutning og mange andre ting... Jeg går ud fra at din HU er ikke i stand at spille FLAC filer eller noget lignende.

    Alt i alt - held og lykke med din næste og bedre løsning. Vil gerne høre feedback om det.


  • #10   24. feb 2015 Hej igen

    Jeg kan godt se, at det næsten vil være dumt ikke, at prøve sådan en Fm-sender.

    Den bedste løsning ville selvfølgelig nok være, at skifte min HU.
    Men jeg synes det vil ødelægge designet i kabinen, derfor vil jeg helst udenom dét.

    Lige umiddelbart når jeg læser inde på Civinfo.com (forum for Honda), så virker folk glade for et interface system kaldet Xcarlink.

    Men der er jo ikke andet for end, at prøve sig frem! smiley



  • #11   25. feb 2015 Hi!

    Xcarlink har en A2DP stereo Bluetooth - dvs. igen kun mp3 kvalitet? Er der det du lider efter? Bluetooth skal have for det mindste - APTX protokol indbygget for streaming af CD-lyd.

    Men jeg kan godt forstå at folk er glad for Xcarlink smiley


  • #12   27. feb 2015 Iøvrigt er FM-modulator er på et stærkt tilbud:
    http://autohifi.dk/index.php?route=product/product&path=127&product_id=138


Kommentér på:
Bedste løsning - Mobiltilslutning

Annonce