{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.866 visninger | Oprettet:

Radio vil ikke slukke {{forumTopicSubject}}

Hej smiley Jeg har lige købt en Peugeot 307 griffe, og til den har jeg købt et pioneer SPH-DA120 anlæg som jeg gerne vil have i, problemet er at når vi sætter den til og tager nøglen ud så slukker radioen først efter 1 min og 30 sek + når den så endelig har slukket sig og du så åbner døren går den i gang igen ?? det skal lige siges at den radio der sad i før heller ikke slukket sig når man tog nøglen ud !!
hvad kan der være galt ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Radio vil ikke slukke
  • #1   9. mar 2015 Mål stikket igennem med et multimeter plus minus tænding lys osv, sikkert bilens computer der driller

  • #2   9. mar 2015 Du skal have styr på konstantplus, tændingsplus og plus fra kabinelys.
    Lige nu tænder den sikkert sammen med kabinelyset.
    På Pioneer skal der også altid byttes om på tænding og konstant plus.


  • #3   9. mar 2015 men det er jo lige hvordan jeg laver det ?? smiley vi har byttede om på 2 ledninger som vist nok er plus ledninger

  • #4   9. mar 2015 Det lyder da ellers som en udmærket funktion - men er du sikker på at du ikke bare skal sætte radioen på standby.

    Jeg behøver heller ikke slukke radioen i min bil - den slukker selv efter et par minutter, men jeg skal desværre selv tænde den igen.


  • #5   9. mar 2015 Du skal enten have et lednings diagram med farve mrk. på.
    Eller så skal du få en som kan bruge et multimeter til at måle hvad ledninger du skal bruge, som klart er det nemmeste.


Kommentér på:
Radio vil ikke slukke

Annonce