{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
768 visninger | Oprettet:

Ronnie K
Ronnie K
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 9

Anlæg/højtalere og snotdum ! :D Help {{forumTopicSubject}}

Halløj.

Står og gerne vil smide lidt ny lyd i min miniracer, nærmere betegnet en lille suzuki alto (2012).

Men ! Jeg har absolut ingen ide om anlæg/højtalere til bil !

Har levet med bilens standard højtalere og anlæg i den tid jeg har haft
den, så mine krav er vitterligt ikke super høje som mit budget til dette også
afspejler på ca 3k (anelse mere kan komme på tale hvis der virkelig god
grund til det)

Ville godt have noget BT/AUX evt. SDkort indgang i indlægget, og højtalere er jeg helt blank overfor.

Hvad kan man få for de små 3k +/-

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anlæg/højtalere og snotdum ! :D Help
  • #2   14. mar 2015 Du kommer sku ikke langt for 3k alene radio+ramme+evt. can bus modul så løber det sku hurtigt op jeg smed omkring 5-6 for det samlede dertil kommer alt det andet du vil have. lad være med at forhaste dig for det sku ærgerligt at spare på din headunit. der kan Være meget forskel på lyden fra dem

• #4   15. mar 2015 Tommy A Thansen sælger da både Pioneer og JVC? smiley

• Ronnie K
    Ronnie K Tilmeldt:
    mar 2015

#6   15. mar 2015 Mjah desværre ikke den store hjælp igen.. Tak !

• #8   16. mar 2015 Er dine enheder sprunget?

Hvis ikke e
    Så er der gode muligheder for at gøre det bedre alene ved at skifte HU. Evt dæmpe dørene.
    Jeg er rigtig glad for Alpine
    De har ofte BT og USB til en fornuftig pris. Og deres forstærker er væsentlig bedre end din orginale radio. Til højtalere skal du nok smide 800kr og op for at det ikke skal blive dårligere end orginalt.

Hvis du har mod på at smide dæmpning i dørene og derved lave et bedre kabinet til dine højtalere henter du rigtig meget.
    Mit bedste bud er at køre til en ordeblig forhandler og høre. Kan varmt anbefale.
    Hilmars og Carsound Roskilde..

• Ronnie K
    Ronnie K Tilmeldt:
    mar 2015

#9   16. mar 2015 Tommy A.

Hvis du læser så har jeg INGEN ide om dette område, af samme grund jeg spørger andre der forhåbentligt ved noget mere om det.

Så kunne det tænkes jeg ikke har en fløjtende ide om hvad jeg skulle gøre ?

Der er slet ingen enheder smiley
    Jeg har kun de 2 højtalere de født med oppe foran under forruden, så det er helt nye højtalere jeg er interesseret i og en headunit.

Har tjekket carsound, og tror jeg aflægger dem et besøg i holbæk.

• #10   16. mar 2015 Bare husk Holbæk er en Sælger.
    hvis han forslår renegade eller chrunch så lyt ikke. Det ikke pengene værd. Ellers så er Holbæk afdelingen rigtig go og en klog person som ejer.

• Ronnie K
    Ronnie K Tilmeldt:
    mar 2015

#11   16. mar 2015 Det jeg har kunne læse mig frem til til nu så har jeg heldigvis også fået den opfattelse at man skal gå langt udenom dem.

Ser hvad de siger og håber på de kan vejlede lidt smiley

• Ronnie K
    Ronnie K Tilmeldt:
    mar 2015

#14   16. mar 2015 Tak Tommy !

6.5 / 5.50 var også hvad jeg var kommet frem til.
    Vil se om det ikke er muligt og pille dem fra smiley

Da jeg tog beklædningen af blev jeg selv meget i tvivl. Det lod ikke til at der var trukket ledninger nej.

Mht. carsound så aner jeg hat om dem, men har kigget en del på dem, og siden da læst en del anmeldelser på trustpilot hvor der dog lader til at være mange der jævnt tilfredse, også i guiding i hvad man skal ha.

Naturligvis går jeg langt udenom renagade.

Dem jeg til nu er blevet kraftigt rådet til andetsteds er JL audio højtalere...

• #16   17. mar 2015 Jeg kan helt klart anbefale hificarfi i Slagelse! Thomas ved virkelig hvad han taler om. Et besøg værd smiley

• #17   17. mar 2015 Tommy
    Kan ikke forstå det du siger om rasmus
    Har kommet hos ham siden han åbnede den første butik.
    Han sælger kun renegade og chrunch nå der er en kunde der insistere på det ligesom han meget nødigt sælger meget andet
    hvis han Har solgt Bull så har det været fordi det var det bedste han havde på hylden i den prisklasse.

Hifi carfi er også fin Nok. Dog kan Thomas være meget arrogant men stadig en kyndig sælger.

• #19   24. mar 2015 Lige der er Roskilde faktisk rigtig gode til at havde kunden i fokus. Efter min mening.
    De siger deres ærlige mening og sælger kun produkter de selv kan stå inden for. Så vil du havde renegade og Pioneer er Roskilde ikke stedet du skal handle. smiley

Men Hificarfi har også nogle rigtig fede produkter

• #21   24. mar 2015 Kommer der ofte og høre ham aldrig råde folk til renegade. Med mindre det skal være billige 8" coax

Kommentér på:
Anlæg/højtalere og snotdum ! :D Help

Annonce