{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
532 visninger | Oprettet:

Headunit tænder og slukker {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har et problem som kom fra den ene dag til den anden
Min headunit tænder og slukker konstant når jeg har tilsluttet remote kabel til min boseforstærker

piller jeg remote kabel af gør den det ikke

andre der har oplevet dette og ved hvad dette skyldes? har idag lige pillet forstærkeren ud og åbnet den og intet at se noget skulle være brændt, alt så fint ud, har nu givet alle stik kontakt rens og lader det tørre natten over for at se om det sku ha noget at sige


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Headunit tænder og slukker
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #1   14. mar 2015 Jeg har været ude for det en gang, og der var det remote som var blevet af isoleret på midten ca, og derfor kortsluttede når den ramte ned på metal.
    Så jeg havde tjekket den ledning, især når du selv har peget det ind på, at det nok er der fejlen ligger, når HU ikke slukker når den er pillet fra ;D


  • #2   15. mar 2015 Den er bare ikke så nem at tjekke da den er pakket godt ind i en rulle med andre kabler og stof da det er fabriks ledninger, så ville høre om nogle havde oplevet noget lignede og om det evt kunne være head uniten som kunne være defekt via remote indgangen, for var nede ved carsound og få tjekket radioen dog uden remote da jeg ikke vidste det der ,men han sagde at remote kabel ikke kunne få den til at tænde og slukke konstant og det viser det sig at den gør
    Men ender nok med at få gulvtæppet op og hive kabel ud og få det pakket op og tjekket igennem


Kommentér på:
Headunit tænder og slukker

Annonce