{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
450 visninger | Oprettet:

martin k
martin k
Følger: 1 Emner: 85 Svar: 46

bilstereo i sportsvan {{forumTopicSubject}}

hejsa jeg er kommet til at love en kammi at hjælpe ham med at lave anlæg i hans sportsvan men kan ikke komme på nogle gode ideer til designet
er der nogle af jer der har nogle gode ideer evt links og er der noget bestemt man skal tænke på rent lydmæssigt når man bygger anlæg i en varebil

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bilstereo i sportsvan
  • #1   18. maj 2006 Når man bygger anlæg i en varebil får man den bedste lyd fra subben når den er monteret ca. 30cm fra bagklappen og peger ind mod samme.

• #2   18. maj 2006 Ellers er det vel bare sætte højtalerne i fronten som når det er i en normal personbil.

• #3   18. maj 2006 som freimann siger, giver det oftest det bedste resultat at placere subben/ subbene bagerst spillende mod bagklappen. Desværre er dette oftest ret upraktisk. Nu er i så heldige at en sportsvan er åben mellem kabinen og varerummet hvilket gør det noget nemmere at skabe en god lyd. Da jeg byggede anlæget i min vouager lavede jeg en "testkasse" til mine subs som jeg så prøvede at flytte lidt rundt på i bilen, det endte så med en placering lige bag sæderne spillende bagud (se min profil) igen kommer det jo an på hvor fanatisk man er om bilen skal kunne bruges til andet og så videre. med henhold til placerin af højttalere foran er der ikke nogen forskel i forhold til andre biler.
    Mange mener at det er umuligt at skabe en god lyd i en varebil, men der er jeg uenig, tværtimod er der ofte flere muligheder for placering af kombonenterne og er man lidt tolmodig kan man sagtens nå et yderst tilfredsstillende resultat.

Manny
    Team Phanatic

• #4   18. maj 2006 har også monteret min lige bag sæderne vendene bagud. spillede bedst sådan i mine ører

• #5   18. maj 2006 ikke min fiat 500 smiley
    men min picasso

Kommentér på:
bilstereo i sportsvan

Annonce