{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.355 visninger | Oprettet:

Andreas A
Andreas A
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Mikrofon støjer {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Jeg har i min bil fået sat et originalt opel navigations anlæg i bilen med en 7" skærm, alt virker super godt bortset fra den eksterne mikrofon som jeg selv har monteret. Det der sker er at når bilen er til tænding og jeg snakker er lyden rigtig god i den anden ende, så snart jeg tænder bilen begynder det at suse og støje i mikrofonen for dem jeg snakker med, de har svært ved at høre hvad jeg siger ! det har ingen betydning og jeg holder stille eller køre 130 på motorvejen.
Jeg har ingen ide til hvad der går galt, jeg har prøvet at slukke for blæseren men stadig samme problematik.

Håber der er nogle her inde der har en god ide, bortset fra at skifte Radion smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mikrofon støjer
  • #1   24. apr 2015 Kablet til din mikrofon ligger op af noget er støjer elektronisk. Har du ført det langs originale strømkabler osv kan det være det smiley

• Andreas A
    Andreas A Tilmeldt:
    apr 2015

#2   24. apr 2015 Hej Bjørn.
    Jeg har ført kablet således at det går ned ved døren og igennem/under rattet, der ligger godt nok en del kabler der så måske det kunne være det ?
    hvor er det bedst man trækker ledningen ? ledning er ikke lang nok til at kunne nå hvis mikrofonen sidder i midten ved kabine lyset.

• #3   24. apr 2015 Lav evt. en test hvor du har kablet i det fri, og tænd bilen - hvis der ikke støjer der, så er der interferens fra andre kabler. Men hvis den stadig støjer, så er det ligemeget at flytte kablet - så er fejlen et andet sted...

• Andreas A
    Andreas A Tilmeldt:
    apr 2015

#4   29. apr 2015 Hej så har jeg forsøgt at have kablet frit fra andre kabler, det er fuldstændig det samme ? Kan der være andre ting

Kommentér på:
Mikrofon støjer

Annonce