{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  *Opel vectra radio HJÆLP*
  • Emil Ø
    Emil Ø Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 871
    #1   1. maj 2015 Nej det er rigtigt sikkerheds koden går gennem radioen i vectraerne

• #2   1. maj 2015 #1

Øøøøh - sikke noget vrøvl. Koden skal du udelukkende bruge på den ORIG. radio - som han jo vil pille ud.

• #3   1. maj 2015 Thor - du skal dog være opmærksom på at du skal have adapter - for at din rat betjening virker - hvis du har det - og du vil sikkert miste radio kanal info i display og hvis du ikke får kodet "bilen" - så viser den heller ikke dato i display - når radio er tændt.

Hvis du har rat betjening - så køb adapter på ebay-co.uk - det spiller med sikkerhed med det samme - og er billigere end i DK.

• #4   1. maj 2015 Tak skal i have! smiley

• #5   1. maj 2015 Thor:

Lige en ting - hvis du piller radio ud - og senere vil have den i igen - så skal du bruge koden - med mindre den er "afkodet" smiley

• #6   1. maj 2015 Er i denne diskussion helt enig i "Mr Vectra" kører også vectra b stc smiley så bare igang smiley

• Emil Ø
    Emil Ø Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 871
    #7   1. maj 2015 Jeg ved at C'erne har sikkerheds kode tænkte på dem men kan ikke sige noget om de andre smiley

• #8   1. maj 2015 @Mr. Vectra

Jeg mener ikke man kan afkode en radio til en Vectra B. Der skal man bruge radioens koden hver gang den har været afmonteret eller der har været koblet fra batteriet, for at få den til at virke. Så indtaster man sikkerhedskoden via radioknapperne.
    Det er på Vectra C man kan afkode, så den er i "delivery state" til at komme i en andet bil og kodes herefter til bilen med bilen egen kode. Radioen har ikke en kode sælvstændig som de har i Vectra B, Astra G osv.

• #9   1. maj 2015 Vectra C har 2 typer... en hvor man skal taste en kode hvergang strømmen har været fra (CDR2005, CCR2006) eller dem som er kodet til bilen (NCDC, CD30, CD30MP3, Cd40 osv)

i Vectra B hvis det ikke er en navigationsradio så er det blot den radiokode som står på Carpass som skal bruges.

• #10   1. maj 2015 jeg har en cdr500 som er afkodet i min Vectra B smiley

• #11   2. maj 2015 VB radio kan afkodes - har solgt mere end en der var i den "tilstand".

Kan ikke svare på hvordan det gøres - men ved med sikkerhed det KAN gøres.

Kommentér på:
*Opel vectra radio HJÆLP*

Annonce