{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
662 visninger | Oprettet:

Gladen højtalere altea {{forumTopicSubject}}

halløj bg
vil høre om det her sæt http://hificarfi.dk/Shop/tabid/80/ProdID/132/Language/da-DK/CatID/269/Gladen_RS_165_DUAL.aspx

kunne være et godt alternativ til min altea, da jeg godt kunne bruge noget ordenligt lyd i den og lidt mere bass end der er i de org. højtaler
vil helst gerne slipper for at have en basskasse bag i
i må evt. godt komme med nogle gode alternativer
i den gamle bil havde jeg en 110L basskasse med en 12" GZ i, så savner noget bass smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gladen højtalere altea
  • #1   20. jun 2015 Rigtig gode højtalere spiller virkeligt godt.. Men syntes du skal overveje en forstærker til dem så kan de virkelig spille. Evt en lille Alpine ktp-445 den kan være omme bag radioen så slipper du for at trække kabler mm.

• Joker
    Joker Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 230
    #2   20. jun 2015 Ja.. De skal altså helt ha en ordenlig forstærker de der,
    Det nytter ikke noget med en billig Thansen forstærker,, for så kan du lige så godt købe nogle dårligere højtaler..

(Køre selv med gladen, og de levere!
    Men de er bare røv lige nu, da jeg kører med Xzound 1000.4 og en Denver radio, da det gamle futtede af smiley

• #3   20. jun 2015 Husk lige det er et Dual sæt du linker til... Og som man burde vide så betyder det et sæt beregnet til at man udbygger sine fordøre så der er plads til begge mellemtoner... NEJ det er så absolut ikke til at montere i både fordøre og bagdøre... Hvis en forhandler påstår dette så har vedkommende ikke forstand på bilstereo, og mangler fundemental viden om fase korrekt opsætning...

Kommentér på:
Gladen højtalere altea

Annonce