{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.180 visninger | Oprettet:

Nye Ford Fiesta med Sony Radio? {{forumTopicSubject}}

Nogen der har sådan en Fiesta med Sony radio i?

Har kigget lidt omkring efter Fiesta Demo biler, og finder faktisk en del med Sony Radio i, som ligger inden for budgettet.

Men så tænker jeg stadig om det kan betale sig? Spiller det virkelig så meget bedre at jeg burde lægge 10.000 mere i bilen for at få det med? Eller er der så lille forskel at det simpelhen ikke er det værd?

Har været ude ved forskellige forhandlere, men det er åbenbart ikke lige nogle de har stående med Sony Radio i, så jeg har ikke lige haft mulighed for selv at teste det

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye Ford Fiesta med Sony Radio?
  • #2   30. jul 2015 Sony Radioen er betydelig bedre men køb ikke hos ford køb på ebay.uk der er mange radioer til salg har selv eftermonteret sony med navi for ca 4000. kr købt på ebay det er en clean swap ud og ind tager ca 1 time .
    Se de sidste 3 billederpå min profil.

http://www.bilgalleri.dk/galleri/315311-ford_fiesta_sport_1_0_ecoboost_navi_black_edition_2_

• #4   31. jul 2015 Nå var ikke klar over det var så nemt. Er det kun selve radioen der er anderledes, eller sætter de også andre højtalere i?

• #5   31. jul 2015 Org højtalerne kan sagtens trække sonyen og lyder rigtig godt ,det er fords radio der ikke er særlig god du kan evt sætte en aktiv bas i vognen har selv en pionner sub i min super lyd og masser af bum bum-

• Christian L
    Christian L Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 1 Svar: 3
    #6   31. jul 2015 Jeg købte min fiesta tidligere på året ved autocompaniet, da deres priser er ret gode, med alt det udstyr man får med. Jeg har fabriksmonteret sony med navi, og det spiller sku bedre end man lige kunne forvente! Hvis du køber en uden og eftermontere det, så har du jo stadig orginal højtaller. Hvis du kigger i pris lejet 150.000kr så er auto companiet hvertfald et godt sted at kigge, da deres biler mere eller mindre har alt i udstyr!

Husk køb nu en 100 eller 125 hk! De kører vireklig lækkert og kan chippes ret fornuftigt, til en +150 uden problemer.

-Evt meld dig ind i facebook gruppen "Ford Fiesta Owners Club Danmark" så skal du nok få al den hjælp og svar på alle de spørgsmål du måtte have yderligere smiley

• #7   31. jul 2015 Det er faktisk lige præcis Autocompaniet jeg har kigget på smiley
    Eneste problem er bare at jeg på i Middelfart. Lidt langt at køre for at kigge på bil, så jeg skal helst være helt sikker på hvilken det skal være før jeg kører derover. Og så har Ford i Vejen sagt at de priser Autocompaniet har skal de kunne matche, så jeg tager lige derind søndag og snakker med dem. Selvom jeg tvivler på de vil matche prisen når de ser hvad prisen faktisk er smiley

Jeg hørte dog lige ved en anden Ford at når man køber en med fabriks monteret Sony anlæg, er der også flere højtalere. Passer det?
    Han sagde også at 125 HK udgaven har 2 turboer?

• #8   31. jul 2015 Allan hvad skal man så have med mere... Hvis man ser annonce 1 og 3 på denne søgning?

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=ford%20fiesta%20sat%20nav&_dcat=156955&Brand=Sony&_trksid=p2045573.m1684

Naturligt en fakra gps antenne (sådan en har jeg vist liggende) også en DAB antenne.. Ellers noget?

(Top cover på den ene man kan vel købes hos ford)

• Christian L
    Christian L Tilmeldt:
    jul 2015

#9   1. aug 2015 100hk og 125hk er den samme motor, forskellen er bare det map motorstyringen har. Hvis du køber 100hk og vil have flere heste kan den chippes til +-150, 125hk kan chippes til præcis det samme.. Dvs... samme bil!

Jeg har 8 højtaller hvis jeg ikke husker forkert smiley

Kørte selv fra aarhus og hele vejen til Karlslunde v autocompaniet for at hente min! Hele turen vær, da det eneste jeg kunne få her i Jylland til samme pris havde aircon, og varme i forruden.. Den jeg hende har så mere eller mindre alt udstyr!

• #11   1. aug 2015 Hvad koster det at chippe? Det er jo alligevel 10.000kr at spare hvis man vælger en med 100 Hk
    Og er der ikke noget med forsikring eller sådan noget hvis man chipper? Eller er det noget med loven?

• Christian L
    Christian L Tilmeldt:
    jul 2015

#12   1. aug 2015 Du må selvfølige ikke chippe din bil, forsikringen vil ikke dække hvis de på en eller anden mystisk måde skulle vide det. Hvis man vil have sin bil chippet lovligt, skal man nok lige have en snak med skatte far om at betale afgift på den effekt, og have papirne i orden, i forhold til godkendelser.

Chiptuningsfirmaerne har mega travlt og sender den ene bil efter den anden ud på gade, så det er "normalt" at gøre det (rigtigt mange biler er chippet).

En chiptuningen på felt koster vel i området 2500-4000kr, alt efter hvem der skal gøre det. smiley

• #14   1. aug 2015 Sådan som jeg umiddelbart hører det, kan det bedst betale sig bare at købe en med 125 Hk fra fabrikken, hvis man ikke har lyst til at skulle igennem alt det med enten at tage chancen og håbe man ikke bliver opdaget, eller registrere den om smiley

Kommentér på:
Nye Ford Fiesta med Sony Radio?

Annonce