3.180 visninger
|
Oprettet:
Nye Ford Fiesta med Sony Radio? {{forumTopicSubject}}
Nogen der har sådan en Fiesta med Sony radio i?
Har kigget lidt omkring efter Fiesta Demo biler, og finder faktisk en del med Sony Radio i, som ligger inden for budgettet.
Men så tænker jeg stadig om det kan betale sig? Spiller det virkelig så meget bedre at jeg burde lægge 10.000 mere i bilen for at få det med? Eller er der så lille forskel at det simpelhen ikke er det værd?
Har været ude ved forskellige forhandlere, men det er åbenbart ikke lige nogle de har stående med Sony Radio i, så jeg har ikke lige haft mulighed for selv at teste det
okt 2007
Følger: 21 Følgere: 28 Biler: 2 Svar: 81
Se de sidste 3 billederpå min profil.
http://www.bilgalleri.dk/galleri/315311-ford_fiesta_sport_1_0_ecoboost_navi_black_edition_2_
okt 2007
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 26 Svar: 111
okt 2007
jul 2015
Følger: 1 Svar: 3
Husk køb nu en 100 eller 125 hk! De kører vireklig lækkert og kan chippes ret fornuftigt, til en +150 uden problemer.
-Evt meld dig ind i facebook gruppen "Ford Fiesta Owners Club Danmark" så skal du nok få al den hjælp og svar på alle de spørgsmål du måtte have yderligere
apr 2008
Eneste problem er bare at jeg på i Middelfart. Lidt langt at køre for at kigge på bil, så jeg skal helst være helt sikker på hvilken det skal være før jeg kører derover. Og så har Ford i Vejen sagt at de priser Autocompaniet har skal de kunne matche, så jeg tager lige derind søndag og snakker med dem. Selvom jeg tvivler på de vil matche prisen når de ser hvad prisen faktisk er
Jeg hørte dog lige ved en anden Ford at når man køber en med fabriks monteret Sony anlæg, er der også flere højtalere. Passer det?
Han sagde også at 125 HK udgaven har 2 turboer?
okt 2009
Følger: 7 Følgere: 11 Emner: 4 Svar: 1.524
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=ford%20fiesta%20sat%20nav&_dcat=156955&Brand=Sony&_trksid=p2045573.m1684
Naturligt en fakra gps antenne (sådan en har jeg vist liggende) også en DAB antenne.. Ellers noget?
(Top cover på den ene man kan vel købes hos ford)
jul 2015
Jeg har 8 højtaller hvis jeg ikke husker forkert
Kørte selv fra aarhus og hele vejen til Karlslunde v autocompaniet for at hente min! Hele turen vær, da det eneste jeg kunne få her i Jylland til samme pris havde aircon, og varme i forruden.. Den jeg hende har så mere eller mindre alt udstyr!
apr 2008
Og er der ikke noget med forsikring eller sådan noget hvis man chipper? Eller er det noget med loven?
jul 2015
Chiptuningsfirmaerne har mega travlt og sender den ene bil efter den anden ud på gade, så det er "normalt" at gøre det (rigtigt mange biler er chippet).
En chiptuningen på felt koster vel i området 2500-4000kr, alt efter hvem der skal gøre det.
apr 2008
Nye Ford Fiesta med Sony Radio?