{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
431 visninger | Oprettet:

Ny Forstærker? Need HELP!! Kloghovedet {{forumTopicSubject}}

Nogender kan fortælle mig hvilken forstærker jeg evt kan bruge til det her.. Har før i tiden kørt subben for sig og højtalerne for sig (med 2 forstærkere)

Men nu vil jeg bare gerne have en enkelt kraftig 4 kanals forstærker som kan klare det hele...så har jeg så tænkt mig at bruge 2 af kanalerne til subben og en kanal hver til højtalerne.....skal siges at jeg ikke er den klogeste til det med anlæg...! smiley

vil max af med 1700-2000

Har en 12 JBL gto 250 watt RMS sub

Og et par JBL GTO 2x110 watt RMS hattehylde højtaler...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny Forstærker? Need HELP!! Kloghovedet
  • #1   15. jun 2006 hvis det var mig, ville jeg se om jeg kunne finde en god brugt Pheonix Gold evt. en ZX450, som er enormt strømstærk, og den går godt i spænd med JBL-produkter, efter min mening
    mener godt du kan finde den i det prislejde du har sat!

• #2   15. jun 2006 okeeey..tak for forslaget....

er det ikke en ca 1000-1500 watt rms forstærker jeg skal have fat i... har set en der hedder monocar også en der hedder lanzar eller så noget til en fornuftig pris...men er der ikke nogen kloghoveder der har nogen forslag smiley

• #3   15. jun 2006 er det et kørende diskotek du vil have da???? hahhhhaahh!!. det er slet ikke realistisk med så mange watt i en bil.. min Pheonix Gold leverer ca. 16 watt pr kanal ved 14,4 volt , hvilket er ALT rigeligt... kører desuden med 2 stk Dali 10" subs, som ikke er brokoblet.... det er ikke nøvendigt
    Hvis du har bare 10 rigtige rene watt, så kommer der sku ringe i vandglasset hjemme på stuebordet, når Jurassic Park kører... det er helt sikkert!!
    du må ikke lade dig vildlede af alle de dersens watt, og RMS opgivelser.
    STRØM er det VIGTIGSTE ved auto-hi-fi

• #4   19. jun 2006 jamen nu har jeg købt mig en boss 4 kanals forstærker som yder 4 gange 150 rms 4ohm.... og 1600 watt peak...det burde være fint nok...:D

Kommentér på:
Ny Forstærker? Need HELP!! Kloghovedet

Annonce