{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.818 visninger | Oprettet:

Indstilling af ur {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har fornyligt købt en 2din kinaradio af ukendt mærke til min Mazda 2. Alt virker fint det eneste problem er at uret stiller sig selv hver gang man starter bilen. Og nej det er ikke rød og gul som er byttet om, har prøvet. Det er som om den får besked fra et program i radioen så den automatisk skifter til anden tidszone (sikkert kinesisk smiley )
Jeg ved bare ikke hvilket, jeg har prøvet navi der er klokken rigtig og kigger man i menu står den også til europa.
Stiller man manuelt uret og slukker bilen og tænder den igen næste morgen passer uret i ca 5 min så skifter den selv 6 timer frem

Nogen som kan hjælpe?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indstilling af ur
  • #1   28. okt 2015 Det er vidst lidt et spinkelt håb at tro nogen kan hjælpe, når der ikke er nogen oplysninger om radioen. udover at det er en kina radio. smiley

Et billede kunne måske hjælpe.

• #2   28. okt 2015 Ved godt det ikke var sikkert at nogen vidste det men tænkte at der måske var en mulighed da der ikke er så mange radioer som passer i en Mazda 2 skal lige siges det er en årgang 2011 (altså bilen)
    men her er et link til radioen, dog er det ikke helt samme brugerflade tror min er den lidt ældre model, men den er mage til.
    https://www.youtube.com/watch?v=CdZeUoxDUFU

Håber det stadig hjælper lidt

profilbillede
Kommentér på:
Indstilling af ur

Annonce