{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
326 visninger | Oprettet:

2 Kvalitest-skærme til nakkestøtter {{forumTopicSubject}}

Hey BG

Jeg skal bruge 2 skærme til mine nakkestøtter, og ja, jeg ved der er masser. Men de skal tilsluttes til min computer over TV-Out på GFX, og dem jeg har nu er ikke i god nok kvalitet når de er sat til computeren - der kommer en masse uregelmæssige streger på skærmene.
Men de viser fint billede hvis de tilsluttes en alm. DVD afspiller.
Men jeg prøvede at tilslutte min Touch-skærm's 2. kanal til TV-Out, og det så fint fint ud.
Så jeg skal altså have 2 skærme der er beregnet til PC opløsninger. Vil især gerne have svar fra nogen som kører skærme over TV-Out i forvejen.
-Tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 Kvalitest-skærme til nakkestøtter
  • #1   26. jun 2006 du får nok lidt svært ved at finde noget under 7" tommer der har en høj nok opløsning til vga men igen jo større jo bedere ikke sandt?? jeg er næsten sikker på at lilliput laver nogle prøv evt. at kikke herinde, der burde kunne findes noget brugbart http://www.digitalww.com.
    Hvad skal du helt præcis bruge det til, for hvis du bare ønsker at vise noget på skærmene hvor teksten i normal lille størelse ikke behøves være 100% læsbar kunne en mulighed måske være at bruge pal/ntsc indgang med de skærme du allerede har men ved ikke om det vil være helt optimalt

    Manny
    Teanm Phanatic


Kommentér på:
2 Kvalitest-skærme til nakkestøtter

Annonce