{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  indbygget forstærker
  • #1   26. jun 2006 hvis de er helt lukket inde så jo det gør de, det kan løses ved at montere blæsere

Manny
    Team Phanatic

• #2   26. jun 2006 hva så his man laver et hul rum under forskærkeren så det ikk kan ses. er det nok?

• #3   26. jun 2006 ups hvis......................

• #4   26. jun 2006 det er lidt svært at sige, det kommer meget an på hvilken forstærker der er tale om, hvor meget den belastes og dermed hvor varm den bliver, det vigtigste er at varmen kan komme væk fra forstærkeren og at kold luft kan komme til. Jo varmere din forstærker bliver jo dårligere spiller den og jo større er chancen for at skade den for at forklare det på en enkelt måde

Manny
    Team Phanatic

• #5   26. jun 2006 Det er rigtig nok, ved godt lidt om det. Men tænker bare over det når man ser folk bygger deres anlæg op og forstærkeren ligger i bunden hvor der kun er plads til den og der hverken er blæsere eller nået. plajer bare at have mine bag på bas kassen. Men man er jo nød til at spørge for at blive klogere jo -s-

• #6   26. jun 2006 det er jo det. Jeg ved der er mange der kører uden køling men jeg er da så også helt sikker på at deres forstærkere ikke er 100% lufttæt lukket inde for så holder det ikke længe.
    Personligt har jeg selv monteret to blæsere ved mine indbyggede forstærkere. en der suger luft væk og en der blæser nyt til, jeg har så også bygget en termostat på så de kun kører når der er behov, dermed kan jeg konstant holde mine forstærkere i den mest optimale temperatur

Manny
    Team Phanatic

• #7   26. jun 2006 har også 2 blæser til at ligge hvis jeg skulle tage mig sammen og få det lavet det ordentligt på et tidspunkt. men ja når man tit skifter bil er det ikk ligefrem anlæg man bruger mest energi på

Kommentér på:
indbygget forstærker

Annonce