{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.665 visninger | Oprettet:

Bluetooth -> USB audio {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Har fået købt en Honda jazz uden Bluetooth anlæg men dog med USB indgang til anlæg.

Da jeg ikke har mulighed for at skifte anlæg så tænker jeg at man må kunne streame fra sin tlf til en Bluetooth/USB reciever.

Det eneste problem er at jeg ikke kan finde det uden jackstik, hva filan sker der lige for det? står der ikke 2016 i kalenderen? anyways...

Man kan smide en USB nøgle i og så spiller den musik men man må da ha "opfundet" noget der kan streame direkte til USB, som var det en USB nøgle?

Tænker rækkefølge : Telefon -> Bluetooth -> USB -> Honda

Er det bare en USB bluetooth dongle man skal købe ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bluetooth -> USB audio
  • #2   22. jan 2016 Er det ikke bare at sætte din mobil til med USB-kabel? Så lader den også op smiley

  • #3   22. jan 2016 hm jeg ved ik om man kan det, mr. slowly. smiley

    Men det var for at undgå ledninger hængende ud over hele instrumentbordet.

    Man kan sige at løsningen med USB/minijack ville være ok hvis ikke USB og minijack input sad så langt fra hinanden. Og i den løsning er USB osse kun powersource og ikke "signal forvalter". =/


  • #4   23. jan 2016 ?????

    Du tilkobler da bare din smartphone til radioens usb-indgang med smartphonens kabel.
    Ved en iPhone er det det samme stik, som man oplader med - det kan også overfører data smiley

    Du behøver ikke BÅDE at bruge aux og usb! smiley


  • #5   23. jan 2016 "for at undgå kabler" smiley

    Gider det ikke... det er for besværligt og alt for 1900tallet agtigt. Når man har folk med i bilen så er det fedt de bare kan smide et eller andet på uden at man skal rode rundt med kabler og knald.


Kommentér på:
Bluetooth -> USB audio

Annonce