{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
445 visninger | Oprettet:

DB SHARK {{forumTopicSubject}}

Hej der håber der er nogle som kan hjælpe mig. jeg har en DB shark som jeg føder med 100w rms pr svingspole fra min 4 kanals DLS forstærker. den er er stabil i 2 ohm og det spiller såmænd også udemærket, men nu har jeg tænkt på måske at bruge alle 4 kanaler på min forstærker, altså bro koble dem så jeg får to kanaler. det jeg så ikke aner er om bas og forstærker kan tage det. håber der er nogle som kan give mig et godt svar. på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DB SHARK
  • #2   13. maj 2004 nu kender jeg ret godt til DLS og den forstærker burde ku trække dem, måske ikke fuldt ud, men så de spiller ok... både bass og forstærker sku sagtens ku holde til brokoblingen. har aldrig hørt om en DLS forstærker der står af og DB shark bassen, kan jo efter sigende sættes til en 22ov kontakt uden at sprænge, såh smiley

• #3   17. maj 2004 Hvis du spørger der hvor du har købt din Shark, så vil de til hver en tid fraråde dig at brokoble den, fordi det er 2 stk 2 ohms svingspoler på den. Brokobler du den kommer du ned i 1 ohm pr svingspole og så kvæler den din forstærker. Jeg har kun oplevet digi forstærkere der kunne køre stabilt i 1 ohm.

Kommentér på:
DB SHARK

Annonce