{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.786 visninger | Oprettet:

Nye højtalere til Citroen C4 II 2011 {{forumTopicSubject}}

Hej folkens!

Jeg er ejeren af en Citroen C4 II, fra 2011.
Jeg vil gerne ha opgraderet højtalerene så jeg kan få mere bass i lyden, jeg tænker at jeg IKKE vil have en subwoofer, men 4 stærke højtalere som skal være i de 4 døre, jeg regner ikke med diskant højtalerne skal skiftes smiley

Men grunden til når jeg høre musik er generelt at når jeg skruer op for lyden begynder bassen at lyde som en dåse der spiller.

Jeg mangler lidt hjælp til at finde ud af hvilke højtalere der er gode = jeg vil godt give ekstra for at det er god kvalitet.
Og evt. hvilke tommer højtalere der sidder i bilen. Jeg synes ikke rigtig jeg kan konkret finde noget, jeg tror muligvis det kan være 6,5" tommer højtalere, men jeg er ikke sikker.

Men det der selvfølgelig tæller er at der er god bass i højtalerne! smiley

Håber i kan hjælpe! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye højtalere til Citroen C4 II 2011
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.867
    #2   26. jan 2016 Start med at lyddæmpe dørene, det giver en helt anden lyd, og som skrevet er din radio ALT for svag

  • #3   26. jan 2016 #1 Det kan sagtens være multimedie afspilleren men så er det jo et større problem, da alt fra volume og bluetooth spiller sammen med rattet. (det er jo en del af bilen) Den kan jeg ikke bare skifte? :S

    Men alt det i snakker om, at lyddæmpe dørene og bruge hi-lo converter med remoteudgang og en lille/kraftig 4kanals forstærker. Hvor kan man få det lavet? Jeg har ikke selv tiden til at lege med det.


  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.867
    #5   26. jan 2016 extreme carparts i esbjerg bygger meget anlæg i biler

  • #6   26. jan 2016 Jeg har TL costoms i Silkeborg og kan hjælpe dig med det hele

  • Kent H
    Kent H Tilmeldt:
    jul 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #7   31. jan 2016 Hvis du vil have bas hjælper nye højtalere ikke. Måske en bas under sædet? Det har jeg i min Citroen C2 ud over jeg har lyddæmpet hele bilen og ny radio, sat nye højtalere.

Kommentér på:
Nye højtalere til Citroen C4 II 2011

Annonce