{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

Kabel føring i A4 b5 {{forumTopicSubject}}

Hej bg, nu skal i lige høre, har købt mig 2x10" basser og en forstærker der er skruet fast på kassen.. Da jeg så ville smide anlægget i skulle jeg selfølgelig have noge + fra batteriet, kunne ikke rigtig finde andre muligheder end at trække kablet gennem sammen med den wire der åbner motorrummet ude i højre side af motorrummet, jeg poppede gummimembranen ned da der var tid på og gav det så noget silicone for at tætne.. Det virkede ikke, jeg endte med 1,5cm vand i hele bilen OVER gulvtæppet, så mit spørgsmål lyder... Hvor kan jeg trække kablet igennem henne uden at få fodbad i bilen, det ikke så rart som det lyder:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kabel føring i A4 b5
  • #1   26. jan 2016 1: lav et ekstra hul i gummiproppen. Ellers er jeg ret sikker på, at der er en gummiprop man kan trække den igennem i højre side

2: Du skal have tæppet ud og tørret, NU ! Så vidt jeg ved, at "komfort-bokse" til fx centrallås, vinduer osv. placeret under tæppet i passagersiden, og de går til hvis de er fugtig i længere tid. Hvis du er heldig kan du redde den,

• #2   26. jan 2016 Det noget tid siden nu, den er redet! Men den gummiprop, er en "spids" så man kan ikke lave et hul i den:D

• #3   26. jan 2016 Var med til at trække strøm i en B5'er for et par år siden, og mener altså helt bestemt der var en gummiprop man kunne lave et hul i, så kablet kunne komme igennem, men kan godt nok ikke huske hvilken side

• #4   26. jan 2016 Jeg trak det i føresiden, men denne her kan man ikke, prøvede nemlig til at starte med at lave hul i men det ville ikke blive helt godt, for den er lavet så kun lige wiren kan komme igennem, men har læst at man kan trække igennem en gennemføring ved ecu'en? Er det en god ide eller?

• #5   26. jan 2016 en anden gang skal du sørge for at rense godt af inden du giver silikone så skal det nok blive tæt. Det er fordi der har været olie eller undervognsbehandling så slipper silikonen og der kommer vand ind

• #6   26. jan 2016 Rensede med bremse rens på en svamp inden jeg brugte silicone

• #7   26. jan 2016 Ja det burde ellers være fint så men der må stadig have været et eller andet. træls sådan noget

• #8   26. jan 2016 Ja, synes dælme også det var en kedelig situation, og når nu man har købt skidtet jo;)

• #10   27. jan 2016 Har haft det i jo og spillede fint, har hul om til bagagerummet, og har klima anlæg i. Jeg hev det ud igen da jeg opdaget at det pissede ind med vand fra gennemføringen:)

Kommentér på:
Kabel føring i A4 b5

Annonce