{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
603 visninger | Oprettet:

anlæg i en aygo fra 2008 {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt mig en aygo fra 2008, 5 dørs. lyden i den er ikke noget at råbe hurra for, så tænkte at jeg ville lyddæmpe den, og smide noget anlæg i. Hvad kan i anbefale til sådan en aygo? Kender ikke højtalerstørrelserne, og ved ikke om det skal være slim højtalere, om det også er nødvendigt med seperat bass og forstærker, og om HU skal skiftes? Håber i kan hjælpe med nogle forslag.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  anlæg i en aygo fra 2008
  • #2   28. jan 2016 tror du skal have nogle erfarne på hvis du skal igang med det hvis du ikke engang ved hvad højtalere størrelserne er smiley

emil hvad er en ordentlig bil?

• #3   28. jan 2016 en 106er og 306 er er sku da bare datidens svar på en bil i samme klasse

• #4   28. jan 2016 Jeg har vidst haft riiigeligt store slæder smiley har fået langt på arbejde, og har andre ting at bruge penge på i øjeblikket, så valgte sådan en lille pispot indtil sommer. jeg kan godt finde ud af at montere det, men jeg kender ikke højtalerstørrelse i en aygo, og ved ikke om der kun er plads til slim højtalere. Gider ikke til at pille dørside af for at tjekke hvis der er en herinde der ved det.

• #5   28. jan 2016 Mener at det er 5.25" i dørene og 3.5" i instrument bordet, du må dog ikke hænge mig op på om det er 100% korrekt

• #6   28. jan 2016 165mm i dørene er der plads til smiley og der kan sidde 100mm i instrument bordet, men normalt placere jeg tweeteren der og kickbassen i døren, dog skal du være meget opmærksom på de kickbasser, ikke må være ret dybe, ellers ødelægger du rain sheld og derefter vil vandet pisse ind i bilen ( men det finder du nok ud af hvis det skulle ske )

• #8   29. jan 2016 Takker for de brugbare svar. smiley

Kommentér på:
anlæg i en aygo fra 2008

Annonce