{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.636 visninger | Oprettet:

Hjælp til delefilter!? :-) {{forumTopicSubject}}

Nogen der kan hjælpe mig med mit spørgsmål?

Jeg skal have delefilter på bilen. Jeg har 2 højtalere i døren og 2 højtalere bagi, samt en subwoofer, jeg har en 5 kanals forstærker.

Højtalerne i dørene er 6,5" Cerwin Vega-65 2-Vejs ( RMS 60W pr stk - Peak 120W pr stk)
Højtalerne bagi er: 5,25 Pioneer TS-A1323I 3-Vejs (RMS 35W - PEAK 300W)
Subwooferen er: 10" JBL GTO1014 (350W RMS - 1400W Peak) i lukket kasse

Hvis jeg køber sådan en her:
http://www.thansen.dk/bil/autoudstyr/hifi/filtre-og-kondensator/delefilter-2-vejs-xzound-2-stk./n1200267216/pn1220458233/

Så får man 2 stk delefilter. Skal jeg så koble de 2 højtalere fra dørene på det ene delefilter, og så på det andet delefilter kobler jeg de 2 højtalere bagi samt subwoofer på? Der står man kan justere diskant på disse delefilter. Men vil det fungere med at gøre sådan som jeg skriver

Og hvor skal hvad sættes i på delefiltret ?

Der står på hver af de 2 delefiltre, og der skal jo tilkobles 2 stk delefilter som man også får for prisen. Det er 2 vejs delefilter

-In+
-WF+
-TW+
-3db

Hvis jeg så skal koble 2 højtalere fra dørene og 2 højtalere fra bagi samt en subwoofer på de 2 stk delefiltre, hvordan skal ledningerne fra de 4 højtalere og ledningerne fra subwooferen så monteres på de 2 delefiltre?
jeg vil gerne have så ren Diskant og mellemtone som mulig, og kun ren bass fra subwooferen? - Jeg sætter også et Støjfiler på


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til delefilter!? :-)
Kommentér på:
Hjælp til delefilter!? :-)

Annonce