{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.323 visninger | Oprettet:

Dårlig lyd Opel insignia (hjælp) {{forumTopicSubject}}

Hej. Har lige købt mig en Opel Insignia rigtig dejlig bil, men syntes godt nok anlægget i bilen er ringe. Er der nogle der har gjort noget for at få bedre lyd i sådan en?
Tænker om det er nok og skifte de Orginale højtaler enheder ud ?
Eller skal jeg have en forstærker i også ?
Mvh morten


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig lyd Opel insignia (hjælp)
  • #1   13. mar 2016 nu taler jeg ud af egen erfaring så må folk være uenige

    lyden den kan ændres markant bare ved at skifte selve radioen lyden bliver bare bedre jeg tror du får mest for pengene ved at hive fat i et firma/butik som lever af det og så høre hvad de vil anbefale dig, det kunne være de havde et godt tilbud med montering


  • #3   13. mar 2016 Jeg havde en Opel Corsa C, hvor jeg satte Rockford Fosgate-højttalere i hattehylden - højttalerne bagved var virkelig ringe. Og jeg kombinerede det med en lille forstærker, jeg havde siddende oppe foran i passagersiden, så den var skjult. Det fungerede rigtigt godt!
    Selve radioen var af god kvalitet.


  • #5   13. mar 2016 Bilen er fra 2010 med stor navi
    Det skratter ikke men syntes bare ikke lyden er særlig ren det lige som om det mangler noget mellemtone


  • #6   13. mar 2016 Har ikke tænkte mig og skulle have et andet headunit i da bilen er med den store dvd navi 800 eller hvad den hedder

  • #8   13. mar 2016 Det har jeg prøvet og justere på
    Faderen står midt i


  • #10   13. mar 2016 Vis der er røget en udgang? Så vil det da ikke spille?


  • #11   13. mar 2016 hvis du skal til at skifte højtalere ud i bilen.. vil jeg anbefale
    mærket "gladen" har hørt lidt forskelligt opsæt med det mærke. og det spiller super godt. nogen betegner det som tyskland's svar på B&O lyd til bil


  • #12   14. mar 2016 Du skal ikke skifte HU. Der er lidt forskel pä lyden, men det er ikke der du henter bedre lyd for pengene (Med mindre der er en dum fabrik-indstillet eq i den, men tvivler)

    Skift höjtalerne hele vejen rundt (i hvertfald foran) og smid evt en forstärker bagi til at traekke dem. Det er tit et problem med headunits at de mangler effekt og headroom til höjtalerne hvilkelig kan leve.


  • #13   14. mar 2016 1. Få lyddæmpet dine døre korrekt for at give dine enheder et ordenligt kabinet
    2. Find ud af om der er noget galt med din radio.
    3. Find ud af om dine enheder er sprunget og skift ud hvis de er.
    4. Få en forstærker kørt over alle højtalere for selvom det er "den store" lydpakke er den stadig super ringe kontra mange andre aftermarket produkter.


Kommentér på:
Dårlig lyd Opel insignia (hjælp)

Annonce