{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
452 visninger | Oprettet:

Kan HU klare disse højtalere? {{forumTopicSubject}}

Hey, har købt flg. HU:

http://www.pixmania.com/dk/dk/229055/art/jvc/bilstereo-cd-kd-g722-sort.html

Dertil har jeg købt disse højtalere til hattehylden: TS-A6921

http://www.pixmania.com/dk/dk/112984/art/pioneer/bil-hojttaler-ts-a6921.html

Er íkke intra i sub eller forstærker. Vil disse 2 ting ikke kunne spille udemærket sammen i en lille Golf?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan HU klare disse højtalere?
  • #1   14. jul 2006 NEJ, den kan godt få dem til at spille, men god lyd vil du aldrig få ud af det, ikke fordi at hverken højtaler eller afspiller er dårligt, men fordi de ikke passer sammen.

• #2   14. jul 2006 Det er altså ikke sådan at radioen brænder sammen eller lign.?!

Hvorfor passer de ikke sammen, og hvad skal der evt. til?

Nogle der har kendskab til de 2 produkter? + og - er?!

• #3   14. jul 2006 nej radioen brænder ikke sammen, og dine højtaler kan også holde til det hvis du passer på at de ikke kommer til at forvræng, men den nemmeste måde at ødelægge en højtaler er ved at sætte en for lille forstærker til. Det ved jeg efter 6 år i mobildiskoteks brancen

• #4   14. jul 2006 Ikke for noget.. det skulle sagtens kunne spille, måske også så det lyder okay.
    MEN MEN MEN
    hvorfor ikke tage de 6x9'ere i samme serie som er på mindst watt du kan få, ved da at der er de der med den lille bitte magnet, de kan ikek være på mere end ja 100watt eller noget, og jo mindre watt 6x9'erne er på, jo bedre vil de lyde med en HU på 50w. men jeg ville nok selv have smidt en forstærker i...

Håber folk giver mig ret??

• #5   14. jul 2006 Hm. Tak for svarne.

Delene er allerede på vej hjem, så nu venter jeg og ser. Sætter det til, og hvis det ikke spiller ordentligt må jeg jo se mig om efter en forstærker dertil.

• #6   14. jul 2006 Forstærker uden tvivl.. Du får aldrig hørt højtalerne ordentligt uden forstærker og de højtalerer spiller nice med forstærker.. Så køb en 4 kanals og så kan du jo ligeså godt smække en lille sub i ; )

• #7   14. jul 2006 Esben: Ja, det var da så nok dagens mest inkompetente svar! Højtalere og HU's skal skam ikke passe sammen! Det skal impedanstilpasses, og dette er det fint gjort i dette tilfælde! Høtalerne dækker et vist frekvensspektrum, ligesom HU'en, og det bliver skam ikke bedre eller dårligere af, at benytte enheder fra forskellig producenter!

Kasper: Det vil lyde ganske fint, og du vil ikke få noget ud af at tilkoble en ekstern forstærker, når du blot benytter fultone 6X9 højtalere! Så glæd du dig bare til at modtage varerne....

• #8   15. jul 2006 Takker smiley

Venter spændt som en lille dreng! heh

Kommentér på:
Kan HU klare disse højtalere?

Annonce