{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
858 visninger | Oprettet:

Generator støj.. {{forumTopicSubject}}

Hej bg. Jeg har lidt problemer med mit anlæg i bilen. Det støjer helt vildt med en hyle lyd der følger omdrejninger.. Generator støj?
Jeg fin afvide at det nok var mine phonokabler der lå for tæt på noget plus ledning. Jeg har nu hevet mit phonokabel væk fra alle ledninger i hele bilen og ladet det løber fra forstærker til radio. Mit problem at bilen stadig siger lyden og det er en virkelig høj lyd. Det er slet ikke til at holde ud. Det sjette en dag jeg kørte over et bump. Lige da jeg ramte bumpet sagde det et knald( som en gnist) og derfor hylede den bare helt vildt.. Nogen der har en idé om hvad det kan være?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Generator støj..
  • #1   25. maj 2016 Din stel forbindelse til forstærkeren, er den tyk nok og er den ordenligt monteret for det kunne være at det bumb har givet en dårlig forbindelse hvis ikke den er lavet ordenligt hvor den så vil trække stel gennem dine phono kabler hvilket resultere i en brændt stelbane ofte.

    Gætter lidt på at du har en pioneer radio?


  • #2   25. maj 2016 Min stel var ordentlig monteret og tyk og kort.
    Hvad skal jeg gøre hvis min stelbane er ødelagt?

    Og du gætter helt rigtigt:-)


  • #4   25. maj 2016 Ja, det gjorde jeg nok... Er den så i stykker?

  • #6   25. maj 2016 Kan radioen laves igen? Eller er det bare byt til nyt?

  • #8   25. maj 2016 Radioen er færdig.. Prøvede at sætte en jvc radio i istedet. Den spille fint. Bare ærgerligt at den kun har én udgang til phono.
    Tusind tak for hjælpen!


  • #9   25. maj 2016 Hej
    Stel, stel, og atter stel. Skal udføres med et punkt som samtlige enheder er koblet på. - Også din HU. Check også generatorens stel, at den ikke bruger motorblokken alene som stelpunkt og dermed ukendt videreførsel til stelplanet (karrossen) Ellers eksperimenter med kabelføringen.
    Dine Phone kable "bærer" tilsyneladende en del af arbejdsstrømmen. Det kan medføre afbrænding af stelbaner i HU
    MVH KP


  • #10   25. maj 2016 En radios stelbane kan sagtens laves... dog spild af penge hvis den koster under 1500 kr...

    Samtidig så er fejlen 100% DIN.... Ja sådan er det desværre... uanset hvor meget folk vil give pioneer skylden for en svag stelbane, så dør den ikke hvis tingene laves korrekt... Så det er bare at bide i det sure æble og lære at lave tingene korrekt næste gang... Vi lærer jo hele tiden jo... smiley


Kommentér på:
Generator støj..

Annonce