{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
543 visninger | Oprettet:

Fatter hat af alt der der lyd jo {{forumTopicSubject}}

Halløj! Har fået mig en fin ældre dyt med nogle 16 år gamle, godt mørnet højtalere i dørene.. Vil gerne have dem skiftet ud så jeg ikke bare skal sidde og snakke med mig selv på de lange ture smiley Fatter hat af hvad der egentlig skal til og hvor store de forskellige ting er..

Der sidder nogle højtalere oppe ved forruden, går ud fra det er noget fantastisk diskant eller sådan noget, så er der højtalere i alle 4 døre.. Hvor store er de banditter? Har taget dem ud men der står bare en røvfuld tal.. Når jeg googler mig frem siger de intet om størrelse? Vil det give en OK lyd hvis jeg bare smider 4 nye højtalere i og evt en lille woofer et sted i bilen? (Er det overhovedet muligt på den måde eller skal man have alt mulig forstærker halløj? Er virkelig blank på det område!)

De højtalere der sidder i er magentil dem her:

http://da.bildelsbasen.se/?link=item&searchmode=1&vc1=122&pc1=115&vc[0]=122114100&vcx=1709&pc[0]=115108100&post_id=30666225

Håber i vil bruge noget tid på at oplyse min dag smiley

- Marthin


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fatter hat af alt der der lyd jo
  • #1   7. jun 2016 Har da fundet ud af at de er 5,25 højtalere i hvert fald smiley

  • #2   7. jun 2016 Hvor du fra?

  • #3   7. jun 2016 Det mørke jylland, omkring Kolding.

  • #4   7. jun 2016 Kender ikke lige en go butik i det område
    Men det absolut muligt at smide andre højtalere i uden at købe en forstærker.
    straks svære det med sub.

    Ville starte med en go radio med Bluetooth håndfri for at få en bedre lyd og undgå bøder for håndholdt telefoni.
    Sæt dig et mål med dit setup. Så du få købt en radio der har de rigtige udgange og funktioner

    Cody kender nok en go kyndig forhandler nær dig, ellers så må du et smut til Carsound Odense
    Snak helst med Lasse der fra han er dygtig


  • #5   8. jun 2016 Tusind tak! Vil egentlig bare have noget meget basalt lyd i bilen der kan give lidt liv i sangene.. Ikke noget med at bilen skal rystes fra hinanden af bas.. Vil tjekke Carsound! Det kan være de kan hjælpe mig med en "komplet pakke" der passer lige til min dyt.

Kommentér på:
Fatter hat af alt der der lyd jo

Annonce