{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

nem og flot løsning til anlæg {{forumTopicSubject}}

Nogen der har nogle gode ideer til hvordan jeg kan lave mit anlæg opsætning lidt pænere i mit bagagerum på min pug 206, kan man lave noget smart hvor forstærker sidder under noget plade hvor der er pleksiglas så man kan se den, og så noget smart med min 12" bass og mine højtalere smiley kom med jeres ideer og hvad der skal til for at kunne lave det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nem og flot løsning til anlæg
  • #2   27. jul 2016 har ingen brønd i min bil, og pt sidder der 2 højtaler i siderne i bagagerummet, som jeg selv har skåret fra et stykke træ og så fået stof puttet på og så står bassen i midten med forstærkeren hængende bagpå, og ledningerne har jeg gemt under måtten, og havde tænkt noget kasse af en form hvor der er huller til bass og højtaler + en plads hvor forstærkeren kan skrues fast, synlig fordi jeg syntes den er pæn smiley

og ja helt enig i at det er lidt overdrevet, det der er en stor kasse som bare er klasket i et bagagerum med nogle basser i

• #4   27. jul 2016 er ikke lige i nærheden af bilen lige pt

• #6   27. jul 2016 så hvis jeg monterede den på en plade hvor den er ude og ikke under en plade så ville den kunne holde til det smiley

• #10   27. jul 2016 Ja også her fordi der er ikke meget plads i mit bagagerum pt men sætter et billede op her når jeg kommer til bilen smiley

Kommentér på:
nem og flot løsning til anlæg

Annonce