{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.685 visninger | Oprettet:

Benjamin K
Benjamin K
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 35

Skrat lyde ved bas slag? {{forumTopicSubject}}

Hej BG,

Jeg har skiftet min forstærker ud med en som spiller lidt højere, og efter det så er mine højtalere begyndt at skratte ved bas slag når der er skruet op.

Er det forstærkeren som er døende? Den er købt brugt, så kunne vel godt være? Eller hvad kan det ellers være?

Mange tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skrat lyde ved bas slag?
  • #1   13. aug 2016 Det er nok dig selv der er ved at være gammel og tunghør, siden du er nødt til at skrue så højt op for at kunne høre smiley

• Benjamin K
    Benjamin K Tilmeldt:
    aug 2015

#2   13. aug 2016 Ole B, sjov kommentar, men leder efter noget jeg kan bruge til noget smiley Det er skam ikke skruet så højt op at samtlige biler rundt om mig kan høre det som var det deres anlæg.

• #5   14. aug 2016 du giver ikke mange info omkring hvad højtaler du har og hvad forstærker du har købt.
    Din nye forstærker kan ikke spille højere, den kan give dig mere effekt. har du stillet din forstærker så den sender bass til din sub og ikk ud i dine højtaler. det er vigtigt at du indstiller din forstærker ordenligt.

• #6   14. aug 2016 Ok, når dine højtalere er begyndt at skratte, så er det nok fordi du har brændt dem af fordi du har haft skruet for højt op smiley

• Benjamin K
    Benjamin K Tilmeldt:
    aug 2015

#7   14. aug 2016 Skiftede i dag forstærkeren ud med en som min ven havde læggende og problemet er umiddelbart væk nu.

Det var ihvertfald ikke dørene der skratter, 100% en lyd fra højtalerne.

Tak for forslagende (Y) er ikke sikker på hvad problemet var, men det er ihvertfald væk nu smiley

Kommentér på:
Skrat lyde ved bas slag?

Annonce