{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Montering af 2din radio
  • #1   30. aug 2016

    profilbillede
  • #2   30. aug 2016 Skal jeg ringe til et par stykker i nærheden af dig og fortælle dem at jeg søger pris for at skifte en autoradio, men at det ikke er til mig selv men en totalt fremmed mand?
    Den pris vi hver især får gælder ikke alle og enhver, man må selv lære at forhandle.

    Næste gang opretter du en annonce i MARKED.


  • #4   30. aug 2016 Det ene sted blev det mere en princip sag, da de forlangte 1500kr, som timeløn uden overhovedet at tjekke, hvad jeg specifikt skal have lavet.

    Udover det sted har jeg været inde 6 stedet 3 af dem har over en månedsvente tid og 3 af dem lavede ikke den slags arbejde. Så lad hver med at sige jeg ikke har prøvet - tak

    Jeg beder dig absolut om ikke ringe til nogen? - Gør jeg det? Læser det i hvertfald ikke sådan.

    Søger bare hjælp til at finde et sted, hvor der ikke er lange ventelister eller en som kan klare det - betalt selvfølgelig


  • #5   30. aug 2016 Det tager højst ½ time, det da ikke være rigtigt at ingen har tid til det.
    Ellers kan du da selv gøre det, det er nemmere end du tror.


  • #7   30. aug 2016 Den kan sidde der uden problemer - jeg ved bare ikke, hvordan man kobler den sammen med kablerne. Da jeg selv prøvede kunne den også være der, som sælgeren sagde.

    Ingen ide omkring, hvilken model det er har prøvet at tjekke den, da den var ude, men jeg kunne ikke se det.


  • #9   30. aug 2016 Så skal du bare købe adaptekabel der passer til din bil.

  • #11   30. aug 2016 Min kone vil gerne have gps igen, hvilket der er i den nye.

    Kina radioen:
    Der er lidt i tvivl om det er vores antenne i bilen eller selve radioen, som får vores radio til at skratte. Udover det siger den at den ikke kan finde gps-softwaren, hvilket den også gjorde før sd-kortet blev væk.

    Du kan få den, når jeg på et tidspunkt har fået skiftet.


  • #13   31. aug 2016 "Pioneer kan ikke finde ud af at lave gode radioer med navi, apps osv længere. " Det er satme en løgn der vil noget... utroligt du vil tilbyde at lave ting for andre med den begrænsede viden du render rundt med...

  • #16   31. aug 2016 Kunne du skrive dit nummer i en besked til mig? smiley

  • #17   2. sep 2016 Din udtalelse: "Pioneer kan ikke finde ud af at lave gode radioer med navi, apps osv længere. "

    Men i realiteten er det grundet Apple's opdatering at det ikke fungerer ordentligt... Er det så Pioneers skyld? Det er jo ren idioti at påstå som du gør... Men igen... Skal jo huske hvem jeg skriver til...


  • #19   5. sep 2016 Ok fair nok... En dårlig formulering kan nemt misforstås...
    Og jeg vil gerne beklage min grove måde at udtrykke mig på...

    Man kan jo bare lade være med at spilde penge på Apple... smiley


  • #20   20. dec 2018 Hej, er der nogen som kan montere 1 car media player RK A712 1din 7tom i en Peugeot 307cc, og ved I hvad sd kort navigation til xzound 250 hedder ????

Kommentér på:
Montering af 2din radio

Annonce