{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
519 visninger | Oprettet:

Hvilken forstærker til subwoofer? {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har kigget lidt på noget bilstereo, primært en subwoofer:

Det skal ikke være noget voldsomt til 10.000,-, men blot noget der kan flytte lidt luft. Jeg har kigget på en jblcs1214, 12" 250wrms. For det første; er det et dårligt køb?

Og så skal jeg naturligvis have en forstærker til den. Men er der nogle 'dårlige' brands, som kan bruges? Jeg er godt klar over at jbl og alpine f.eks. er gode brands, men de er naturligvis også generelt dyrere end f.eks. xsound. Og jeg ser jo helst, at jeg får en forstærker på minimum 500wrms, da den skal have kontrol over enheden.

Det håber jeg, at nogle kan hjælpe med.

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken forstærker til subwoofer?
  • #1   3. sep 2016 Tag ud til forhandler i stedet og få et godt tilbud... og ja xsound er det bedste det kan godt være nogle af deres forstærkere kan levere mange watt men det er ikke altid rene watt de udlevere.. jeg har selv hertz i min bil og synes det spiller skide godt os selv om jeg nede i den billige prisklasse af hertz.. der er nok noget om snakken når man siger man får hvad man betaler for. altså det jeg prøver og forklare her er at tag ud til en forhandler og lyt til de forskellige mærker også spørg efter noget billigt... kan sku ikke forklare det bedre

Kommentér på:
Hvilken forstærker til subwoofer?

Annonce