{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

Rod S
Rod S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Vurdering Alpine Anlæg {{forumTopicSubject}}

Jeg har et ældre Alpine anlæg jeg gerne vil have en vurdering på hvad det kan sælges for. Det ligger bare, og er afmonteret. Det er 5-6 år gammelt, og brugt i et års tid i alt. Kvitteringer haves, men det er måske lige meget.

Alpine SWX-1043D Subwoofer 10" 3000w 4+4 Ohm

Alpine SPX-107R - 4"

Alpine amp MRP-F600

Alpine amp MRP-M1000

Alpine IDA-X305S

Alpine SPX-17PRO

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vurdering Alpine Anlæg
  • #1   11. sep 2016 jeg solgte min sub for 1000kr uden kasse..??
    men ved ikke om det er prisen da det var et bud jeg fik fra en køber.. smiley
    men ville ikke sælge min egen forstærker til under 1500kr så bar sub og forstærker er jo 2500kr jeg "VILLE" have.
    (dog er det ikke helt samme forstærker .

• #2   11. sep 2016 noget af det kan jo købes ny den dag i dag, og skal man købe nyt tilsvarende det du har fra Alpine, så kan det købes for ca. 25K og hvis du kan få ca. 1/3 af ny pris så tror jeg du skal være glad, så mit bud er ca. 8000kr samlet for det hele

• #3   11. sep 2016 hold nu kæft... jeg har vidst dummet mig.............. :´(
    men hva faen, man lære hele livet.. ;P

• Rod S
    Rod S Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   11. sep 2016 Det lyder som nogen fine vurderinger. Hvis jeg kan få 1/3 for nypris så vil jeg også være rigtig glad. Tror jeg vil lægge det op til 7-8000kr eller hvad nu folk vil byde. Så må annoncen ligge i det tid, det er nødvendigt smiley

Nå, annoncen kommer op om 1½ uges tid med billeder, osv. Så må jeg se om folk stadig gider at købe anlæg nu om dage. For det er knap nok brugt, der er en løs forbindelse i den ene højtaler som skal lodes igen, eller er det i OK stand.

• #5   11. sep 2016 Det behøver du nu ikke være nervøs for... folk vil gerne købe anlæg... Alt for mange foretrækker dog bare billigt lort... Markedet er overfyldt med billigt skrammel desværre... Prisen er det eneste folk snart kigger efter...

• #6   15. feb 2017 Har du stadigt 17pro

Kommentér på:
Vurdering Alpine Anlæg

Annonce