{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
576 visninger | Oprettet:

Kenneth A
Kenneth A
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 7

Mine højttalere spiller ikke {{forumTopicSubject}}

Hej,
Jeg har investeret i en ny radio efter min gamle viste AMP error og højttalerne blev også skiftet da de i dørene var gået i gummien der holder membranen - nu er der bare det at jeg kan se at fx cden spiller men der er absolut ingen lyd. Hverken fra diskanterne, dørene eller hattehylden.
Har nogen af Jer kloge en ide?

1. Radioen spillede et par dage på slidte højttalere for en dag at melde AMP error (Pioneer 160)
2. Højttalerne blev monteret direkte i de eksisterende ledninger med stik
3. Jeg skiftede højtalerdelen til iso-stikket med et skruestik Tror måske der et stkke af vejen er skiftet stik/kabler for de ene sad løst. Hvordan er de monteret? fronthøjtalere i de to midterste eller hvordan er højttalerkablerne monteret?

Skal jeg trække nye kabler? Installere en CANBUS adapter? og hvordan sikrer jeg mig at der er forbindelse mellem nuværende kabler og radio -- min Pioneer manual meddeler at AMP ERROR kan skyldes forkert installerede højttalere.

Min nuværende radio er en Pioneer 4800BT og højttalerne REnegade 6.5 og 6*9 fra carsound - skulle bare have alm lyd da de eksisterende højttalere var gået.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mine højttalere spiller ikke
Kommentér på:
Mine højttalere spiller ikke

Annonce