{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Casper S
Casper S
Tilmeldt:
14. nov 2016
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10

Hjælp til komplet bilstereo {{forumTopicSubject}}

Hej alle er ny herinde og kunne rigtig godt tænke mig at vide alle de ting der skal bruge til det "perfekte" anlæg.

Jeg snakker ledninger, radio, bad, forstærker, højtalere osv. smiley

Tak på forhånd BG, glæder mig til at høre, hvad i har af forslag.

smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til komplet bilstereo
  • Casper S
    Casper S Tilmeldt:
    nov 2016

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #2   14. nov 2016 Ved ikke hvad det betyder smiley

    Kunne du forklare, hvad det betyder smiley


  • Casper S
    Casper S Tilmeldt:
    nov 2016

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #5   14. nov 2016 Jeg går ud fra at jeg leder efter den gode SQL blanding så smiley

  • #7   14. nov 2016 Hvilken bil skal det monteres i, og hvad er dit budget...

    Så skal jeg nok sammensætte en fornuftig sæt til dig..


  • #8   15. nov 2016 Mit primære og bedste råd: LAD VÆRE med at spørge på bilgalleri... her får du samtlige mulige svar du kan få... folks personlige holdning og svar fra folk der er totalt inkompetente... og siden du skriver som du gør lyder det til du selv er relativt ny inden for emnet... Hvordan kan du så skelne facts fra fiktion herinde? dvs. du risikerer at tro på alt muligt lort som folk skriver...

    Kontakt hellere en forhandler... en kompetent en af slagsen...

    Jeg er selv forhandler men er på sjælland... Så mit forslag ville måske være at snakke med tonny L fra TL Costoms... han er vidst lokaliseret i Silkeborg... Rene Dut fra Dut's autohifi som holder til i sønderjylland... De 2 ville nok være dem jeg ville anbefale i Jylland...


  • #9   15. nov 2016 mange tak Jan.

    jeg vil gerne hjælpe dig med at sammensætte en godt anlæg til dig og sørge for du får alt det du skal bruge for at montere det. samt forklare hvordan det hele skal sættes til.


  • #10   15. nov 2016 men som Jan siger Find en forhandler der ved noget om Bilstereo (det er ikke alle der gør det) og få hjælp til at sammensætte noget der passer til dine ønsker og penge pung. om det så er mig eller en anden er lige meget bare du finder en der ved hvad han snakker om og ikke bare har fået et hurtigt salgs kursus

  • Casper S
    Casper S Tilmeldt:
    nov 2016

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #11   16. nov 2016 Hvor holder du til i silkeborg for jeg bor selv i Lysbro så det ville være rimelig nemt smiley

  • #12   16. nov 2016 ja bor på Nørreskov bakke i Silkeborg

  • Casper S
    Casper S Tilmeldt:
    nov 2016

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #13   16. nov 2016 Helt sikkert har du et nummer eller kan jeg finde dig på facebook?


  • #14   16. nov 2016 27478780 eller på Facebook under TL customs

Kommentér på:
Hjælp til komplet bilstereo

Annonce