{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hertz Audio
  • #1   17. jan 2017 Det ene er et 2 vejs system... det andet et 3 vejs system... Har du plads til at montere et 3 vejs system overhovedet?

• #2   17. jan 2017 Det er til en BMW E36 coupé ikke?
    Husker dem til at køre 5.25" og 2vejs kan monteres ret anonymt 3vejs kræver en 3-3.5" so. Jeg husker det og så skal der stadig findes plads til diskanter. Og dybden af enhederne mindes jeg til at skulle være lille. Men det er nogle år siden jeg sidst rodet ved BMW

• #3   17. jan 2017 Jo det er til E36 coupé. Hvis det skulle være trevejs, ville jeg nok putte mid-bassen nede i bunden ved fødderne. Det sted i døren hvor der er højtaler allerede skal bare lige laves lidt større hvilket ikke er et stort problem. Ved at i nogle af udstyrs modellerne af E36 var der en diskant siddende lige over højtaleren i døren, det kunne man bare gøre her også, så ville det kunne ligne en næsten normal dørside.

• #4   18. jan 2017 Hvor vil du placere din lille mellemtone? Vil mene diskanten sidder alt for lavt i dørene på din bimmer...

• #5   18. jan 2017 Mellem tonen der hvor den sidder nu. Der skal bare laves større hul?

Kommentér på:
Hertz Audio

Annonce