{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.335 visninger | Oprettet:

VW UP High Up vs Beats {{forumTopicSubject}}

Kan man være heldig, at nogen har prøvet eller købt en VW UP Beats og fortælle om det er de 15.000 kr. ekstra værd lyd frem for det standard lydsystem, der er i High Up'en?

Jeg har egentlig lavet en slutseddel hos en VW forhandler på en VW UP high up i fredags, men produktionen går vist først i gang om 4 uger, så kan stadigvæk nå og ændre mening. Og tror da heller ikke de siger noget til, at jeg vælger en dyrere model.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW UP High Up vs Beats
  • #1   22. jan 2017 Du får jo ikke for 15.000 kr. ekstra lyd. Størstedelen af merprisen er jo afgift og moms.

    En bedre løsning er vel at opgradere højttalere etc. efter at du har fået den, det giver mere lyd for pengene.


  • #2   22. jan 2017 Tak for svar. Så undlader jeg Beats modellen og opgradere selv en dag smiley

  • #3   22. jan 2017 Det ville jeg gøre, men måske andre har erfaringer med Beats modellen.

  • #4   22. jan 2017 Jeg har ihvertfald svært ved at finde noget på google, hvor nogen har kommenteret om Beats modellen ang. lydkvaliteten. Noget helt andet ved Beats er at interiøret er meget lyst og ved ikke helt hvad jeg skal synes om det.

    https://3.bp.blogspot.com/-Dac-ObwTcJ0/Vs-Wem4UpjI/AAAAAAAAbhk/uCLT5RoLCkA/s1600/2016-VWUPBEATS-09.jpg


  • #5   22. jan 2017 Min bror har en Mii med lyst indtræk og det er håbløst at holde rent. Det originale lydsystem i en Up, spiller som om der bare ligger en telefon bag dørbeklædningerne, tror aldrig jeg har hørt ringere lyd i en ny bil, så du vil i hvert fald skulle opgradere det, hvis du er til god lyd. Men som Carsten siger, for du meget meget mere lyd ved at opgradere bagefter, da du betaler 150% i afgift af merprisen på en beats

  • #6   22. jan 2017 Få dæmpet dørene med de rigtige produkter. Smid en Audison bit forstærker til din Hu og. Du har opgraderet til noget der er langt bedre end standart. Derfor kan du altid smide nogle bedre enheder i senere

  • #7   22. jan 2017 Så er jeg helt sikkert overbevist om at jeg ikke skal have Beats modellen og selv vil opgradere til bedre lyd eller få nogen professionelle til at installere det for mig. Der er 6 højttaler i bilen og lyder som en god start med en forstærker og opgradere højttaler enhederne senere.

    Sø-Propel: Tænker du i stil med denne?

    http://www.au2sound.dk/shop/audison-prima-8-7206p.html


  • #8   22. jan 2017 Noget i den dur. 8.9 og 5.9 er super fede har hørt et par biler Vandel Audio i Roskilde har monteret. Den gør virkelig noget godt for lyde. Men ville starte med lyddæmpning. Du få en mere støjsvag bil med MEGET bedre lyd. Min 406kørte med dæmpede døre og en Alpine radio i et år før jeg følte for at smide andre enheder og forstærker i bilen. Det giver meget mere dybde og kick. Og så koster ikke så meget. Bare få et anerkendt firma til at lave det hvis du selv er i tvivl. Jeg bruger selv Vandel Audio da jeg er kommet der siden han åbnede som en Carspund tilbage i 2007-08

Kommentér på:
VW UP High Up vs Beats

Annonce