{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bilanlæg
  • #2   18. feb 2017 de originale højttalere i bilen er for dårlige så derfor vil jeg bruge et par 6x9 som diskant lyd og så har jeg en sub-kasse med 2 enheder til at ligge.

så du vil anbefale 2 forstærkere ? - vil en 1600 watt monoblok forstærker ikke fint kunne trække både 6x9 og bas enhederne ? smiley

og tak for svar forresten smiley

• #4   18. feb 2017 tænkte at de skulle monteres i hattehylden, hvad vil i da supplere subwofferen med i stedet ? smiley - er rimelig ny i gamet smiley

• #7   19. feb 2017 Fuldstændig enig. Skrot de 6x9'ere, og få nogle andre i foran istedet - hvis du ikke er feinschmecker kan noget af T. Hansen billige godt bruges, hvis det alligevel mest er bassen du er ude efter, men diskant/mellemtone er simpelthen nødt til at komme for fra, ellers bliver du sgu trist i længden.

• #8   19. feb 2017 Hattehylde højtalere er jo en smagssag om man kan lide dem eller ej. Har før mødt folk der ikke kan få hænderne ned over dem. Dog vil jeg selv helst have lyden foran mig som i tråden her også kan ses at være den store enighed.

Nu har du ikke opgivet så meget info om dine højtalere ud over "Watt", hvilke er en elendig enhed indenfor bilstereo da fabrikanterne har det med at misbruge "Watt" som det passer dem. Dog vil jeg antage at de Watt du har opgivet er såkaldte Wpeak som er spidsbelastning og IKKE er den du skal gå efter. Vil halvblidt skyde på at du skal bruge 2 x 300Wrms (1 x 600) fra en monoblock til dine subs. Og 2 x 60Wrms hvis du du føler for at montere dem smiley

• #9   19. feb 2017 Okay lyder til jeg bør investere i et par nye enheder til foran så smiley - sub enhederne er mærket MTX Terminator 12" og på enhederne står der bare 800w kan ikke finde noget om Rms eller andet. smiley

• #10   19. feb 2017 hvad er det for en bil du har.
    en Mono blok et kun beregnet til at trække subberne så du skal have en anden til at trække dine andre højttalere

• #11   19. feb 2017 hvad jeg lige kan Google mig til er subben 400 rms watt i 2 ohm og 800 watt Max.
    så hvis du kan finde en forstærker der giver omkring 400 rms watt eller mere i 2 ohm vil det passe fint

• #12   19. feb 2017 6x9 i hattehylden uden kasse er meningsløst i mine øjne.
    De kommer slet ikke til at yde det de er bygget til smiley

• #13   19. feb 2017 kør nu ind til en prof i stedet for. der kommer jo 800 forskellige svar herinde

Kommentér på:
Bilanlæg

Annonce