{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.577 visninger | Oprettet:

Frederick J
Frederick J
Tilmeldt:
13. jun 2015
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3

Større skærm i VW polo bluegt {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg har leaset mig en skøn polo bluegt, og er super glad for den. Dog lidt en benzinsluger..
1. Ting ærgrer jeg mig dog over.
- Den lille skærm (fik ikke opgraderet til den store navigation plus skærm)

Overvejer derfor at smide en større en i, og har fundet den store model. Det eneste jeg dog undrer mig over - er den bare lige til at skifte ud? Eller skal jeg have VW til at udskifte skærmen? Jeg behøver ikke navigation, idet jeg ikke bryder mig om VW navigationssystem, og ønsker derfor kun skærmen i 6,5".

Jeg linker her den større skærm.
http://www.need4street.de/index.php/info/p31633_display,_discover_media,_6,5_zoll,_polo.html


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Større skærm i VW polo bluegt
  • #1   22. feb 2017 I og med du har leaset bilen, så skal du nok vende den med firmaet der ejer bilen.. Men du skal nok have vw til at kode skærmen, men om de kan gøre det uden navi, ved jeg ik..

  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.864
    #2   22. feb 2017 Når man har leaset bilen, så ejer du den jo ikke!!! Skifter du radioen i naboens bil fordi den er træls? Du må intet ændre i en leaset bil, folk tror de ejer bilen, men nej, det er en lejet bil

  • #3   22. feb 2017 Det er omfattende (Og dyrt) at skifte skærmen i de nye poloer og golfer. - Skærmen er ikke hele unitten, der sidder også en i handskerummet på de store modeller.

    Men jeg kan da guide dig videre til en som kan, men det koster 20.000 kr?


Kommentér på:
Større skærm i VW polo bluegt

Annonce