{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2-DIN RADIO FRA WISH
  • #1   3. mar 2017 Det er jo spørgsmålet hvad du forventer.. billig kinøjserradio.... kan virke fint men kan også være noget møg..
    Den samme kan ofte findes eBay til færre penge og bestemt samme "kvalitet"...


  • #2   3. mar 2017 Her har købt en derfra, det er jo ikke kvalitet, de har det med at fryse sig fast. Så du skal have hele radioen ud af og på med stikket og ind med radioen

  • #3   3. mar 2017 Ronnie, hvis de fryser kan du altså bare tage stel fra batteriet så er det samme resultat - bare meget nemmere smiley

  • #4   3. mar 2017 Philip701

    Det kommer så an på hvor ens batteri er.. I min bil er det i bunden af bagagerummet, så jeg skal f.eks have hundebur og babystol ud først.. Så kan jeg løfte bunden op, så jeg kan komme til det næste lag i bagagerummet, hvor så noget som værktøj ligger.. Når det så er taget ud, så kan vi åbne ned til batteriet.. Ik lige det jeg gider en mørk kold dag, når anlægget ik gider noget. Så heller bruge evt medfølgende clips til at hive anlægget ud og tage stikket ud.. Så har du det også varmt i mellemtiden.. smiley


  • #5   3. mar 2017 Ja okay - havde ikke regnet hund, børn og svigermor med smiley

  • #6   3. mar 2017 ja okay, men ville bare høre om det overhovedet virkede og om alle ting var med smiley

  • #7   3. mar 2017 LAD VÆR MED AT KØBE FRA WISH!!!! Jeg har også været så snot dum at købe noget led gejl til min bil. efter 3 måneder gik jeg mine kvitteringer igennem og kunne se at de op til flere gange om dagen havde hævet små beløb fra 12-250kr. et samlet beløb på 4500 for noget jeg ikke havde købt eller bestilt. de tager røven på en og hæver alle dine penge.

  • #8   4. mar 2017 Hvad koster den? Da linket virker ikke synes jeg

  • #9   4. mar 2017 Køb over Ebay i stedet for, der kan du også selv vælge hvad land det skal komme fra.
    Så bestiller man bare noget inden for EU grænserne, så bliver man fri for at så en told hilsen med. smiley
    Samt man har bedre sikkerhed gennem Paypal


Kommentér på:
2-DIN RADIO FRA WISH

Annonce