{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anlæg Ford Fiesta mk7
  • #1   6. mar 2017 Jeg fik at vide jeg skal placere RCA Konverteren bag radion, men da jeg ikke selv vil rode med at pille radion ud og det måske kommer til at gå ud over garantien på bilen, samt jeg heller ikke vil betale ca 1000kr i arbejdsløn hvis de skal sætte den i har jeg droppet at smide en forstærke i.
    Så hvis du er intra. Har jeg aiv ht rca konverter 2 kanals m. remote du kan købe. Koster 299kr hos carsound. Du kan give 200 inkl forsendelse, har aldrig været brugt.


  • #2   6. mar 2017 Ja okay, men tænker måske jeg vil finde noget i dørerne, for vil helst ikke ha noget gemt.

    Der finder jeg lige ud af, så skriver jeg lige senere:)



  • #3   6. mar 2017 Plus kan trækkes fra batteri, og ud ved forskærm over til fordør. Herfra laver du et lille hul i bunden af gummilisten ved fordøren og trækker den derigennem og om i bagagerum. Alternativt kan du trække plus under bilen, og igennem en af gummipropperne omme i bagagerummet.

    Radio er simpel at pille ud. (find evt. video på YouTube) Jeg klippede i ledningerne til ISO konverter til Parrot håndfri, da jeg installerede hi/low konverter mv. Så slap jeg for at klippe i det originale ledningsnet. Den kan skjules inde bag handskerummet, som kun sidder med 2 "skruer", så det er til at tage ud også smiley


  • #4   6. mar 2017 Hvad gjorde du så med Remoten?

  • #5   7. mar 2017 Den mener jeg, jeg også tog fra ISO konverter delen til min Parrot.

    Jeg skal have pillet det ud på søndag, da bilen skal sælges. Så kan jeg lige tage et billede af det.

    Hvis du ikke bor så langt fra Viborg, er du velkommen til at slå et smut forbi.


  • #6   7. mar 2017 Det må du rigtig gerne, for er lidt på harens mark...

    Bor i Aalborg :0


Kommentér på:
Anlæg Ford Fiesta mk7

Annonce