{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
764 visninger | Oprettet:

Nicklas F
Nicklas F
Tilmeldt:
9. apr 2017
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hjælp til sub og forstærker {{forumTopicSubject}}

Hej, står og leder efter en billig løsning til at få lidt mere bas i bilen, har pt et alpine komponent sæt og en alpine hu, jeg har kigget lidt på de her 2 annoncer ( http://www.dba.dk/pioneer-ts-wx303-subwoofer/id-1032564174/?utm_source=copylink&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_android_share_listing) og http://www.dba.dk/pioneer-subwoofer-12-500/id-1032697071/?utm_source=copylink&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_android_share_listing er der en af de 2 der ville være et bedre køb end det andet?
Har derudover lige et andet spørgsmål. Vil mit komponentsæt i dørene spille bedre ved at pille mine 6x9 højtalere fra, da de så måske vil få nogen ekstra watt eller også skal min hu ikke arbejde så meget? Eller gør det ingen forskel? Er lidt i det problem at det virker rigtig indviklet at få kørt mit komponentsæt over min fremtidige forstærker, selvom det egentlig var planen..
Vh Nicklas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til sub og forstærker
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.864
    #1   10. apr 2017 Dit komponentsæt vil spille meget bedre med en god forstærker på, selvom en HU lover 4x50watt så har de altså nok ikke mere 10watt på en god dag.

  • #2   10. apr 2017 Nicklas, Hvor på Vestsjælland er du fra?
    Fordi det er da nemmere at få råd fra en forhandler... Ikke thansen og den slags billistbutikker, Men en decideret bilstereo forhandler...

    Du er også velkommen til at komme ned til skælskør og få en snak om det...


  • Nicklas F
    Nicklas F Tilmeldt:
    apr 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   10. apr 2017 Tak for det, har været nede og snakke med carsound og fundet en okay løsning synes jeg. Nu starter monteringshelvede så bare smiley

Kommentér på:
Hjælp til sub og forstærker

Annonce