{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.573 visninger | Oprettet:

Bilbatteri drænes efter montering af ny radio {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har monteret ny radio i min bil men har et problem. Batteriet drænes ekstremt hurtigt.

Jeg monterede radioen i går aftes. Under miontering sad jeg og hørte radio og lyset i loftet stod tændt. Radioen spillede fint men pludselig virkede den ikke. Så opdagede jeg heller ikke kunne starte bilen så jeg fik sat et par startkabler på bilen og så virkede alt fint igen. Jeg monterede radion færdig og alt virkede. Jeg formoder batteriet blev drænet da jeg som sagt hørte radio og lyset i loftet stod tændt.

Da jeg stod op her til morgen virkede alt fortsat fint. Da jeg skulle hjem fra arbejde virkede alt også fint. Da jeg så kom hjem skulle jeg lige finjustere rammen etc. og hørte igen radio (men slukkede lyset i loftet) og denne gang tog det vel ca. en halv time .. jeg startede endda bilen efter ca. 15 min og alt OK. Jeg monterede radioen færdig og efterlod bilen (slukket)

Da jeg så kom ud til bilen en times tid efter var den så død igen. Eller rettere, der kommer strøm på radio m.v. men den ka n ikke starte (siger intet som når batteriet er dødt)

Mit spørgsmål:

1) Har jeg gjort noget forkert der dræner batteriet? (plug and play med iso stik og Can bus))
2) Eller er batteriet blot ved at stå af og afledes hurtigere med en kraftigere radio?

VH Anders

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bilbatteri drænes efter montering af ny radio
Kommentér på:
Bilbatteri drænes efter montering af ny radio

Annonce