Parrot asteroid smart VS Kenwood DNX5160BTS {{forumTopicSubject}}
Hej Bilgalleri
Jeg har muligheden at købe en demo Parrot astroid smart for 2300. Dog har jeg læst både meget godt og dårligt for denne, da den kører på et forældet styresystem og flere nævner den er "glemt" af producenten og ikke bliver opdateret ydeligere eller noget.
Jeg har fundet Kenwood DNX5160BTS for godt og vel 4500 i Tyskland.
Vil det være det værd at give det ekstra og købe Kenwoods, eller er Parrot Astroid Smart fin?
Den skal primært bruges til alm. radio, musik over bluetooth (fra android) og navigation (som er semi vigtig, da jeg skal på roadtrip)
Håber I kan hjælpe mig med afgørelsen
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 38 Biler: 2 Emner: 31 Svar: 5.481
Selve Peugeots navi er noget møg men CarPlay fungere bare super godt, bedre end Peugeots, Toyotas, Mercedes, Sync fra Ford og Audis Mii
Det kræver selvfølgelig data og at du har en nyere iPhone men integrere også dine Sms'er (både sende via stemme og modtagelse med oplæsning) opkald, Spotify og kort selvfølgelig
jul 2011
Følger: 52 Følgere: 47 Biler: 3 Emner: 14 Svar: 502
Jeg har ikke haft nogle problemer med den, dog kører den på et forældet styresystem.
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3319 Biler: 7 Emner: 184 Svar: 6.283
- men ellers er jeg super glad for kenwood anlægget. Hvis jeg sku købe noget igen så bliver det helt sikkert en nyere model
maj 2012
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 73
For så er det jo en del penge at spare ved at købe den fremfor kenwood som koster det dobbelte
Min bekymring ligger bare også ved det er et forældet system
apr 2005
Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 507
maj 2012
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 73
Parrot asteroid smart VS Kenwood DNX5160BTS