{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.291 visninger | Oprettet:

Top Swag !
Top Swag !
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 73

Parrot asteroid smart VS Kenwood DNX5160BTS {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri

Jeg har muligheden at købe en demo Parrot astroid smart for 2300. Dog har jeg læst både meget godt og dårligt for denne, da den kører på et forældet styresystem og flere nævner den er "glemt" af producenten og ikke bliver opdateret ydeligere eller noget.

Jeg har fundet Kenwood DNX5160BTS for godt og vel 4500 i Tyskland.

Vil det være det værd at give det ekstra og købe Kenwoods, eller er Parrot Astroid Smart fin?
Den skal primært bruges til alm. radio, musik over bluetooth (fra android) og navigation (som er semi vigtig, da jeg skal på roadtrip)

Håber I kan hjælpe mig med afgørelsen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af TV 280 kr.
  • Rep. Af asko opvaskemaskine 799 kr.
  • Elektriker - Udskiftning af 2 udendørslamper og opsætning af 1 pendel 1.500 kr.
  • Egeføj 2.800 kr.
  • VVS-installatører. Tømme vand ud af opvaskemaskine 668 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Parrot asteroid smart VS Kenwood DNX5160BTS
  • #1   31. maj 2017 Mi har jeg ingen kendskab til efter marked systemer, men vi har haft mange forskellige biler med indbygget navi, og det er dyrt at opdatere kort (ca 1000) og det bedste system vi har haft endnu er Peugeots med CarPlay
    Selve Peugeots navi er noget møg men CarPlay fungere bare super godt, bedre end Peugeots, Toyotas, Mercedes, Sync fra Ford og Audis Mii smiley
    Det kræver selvfølgelig data og at du har en nyere iPhone men integrere også dine Sms'er (både sende via stemme og modtagelse med oplæsning) opkald, Spotify og kort selvfølgelig smiley Android har noget lignende men ved ikke hvordan det fungere

• #2   31. maj 2017 Jeg har Parrot Astroid Smart i min Integra.
    Jeg har ikke haft nogle problemer med den, dog kører den på et forældet styresystem. smiley

• #3   31. maj 2017 Jeg har en kenwood anlæg dog en ældre model. Der er parrot indbygget i anlægget. Så mon ikke den kenwood anlæg du snakker om også har indbygget parrot? smiley
    - men ellers er jeg super glad for kenwood anlægget. Hvis jeg sku købe noget igen så bliver det helt sikkert en nyere model

• Top Swag !
    Top Swag ! Tilmeldt:
    maj 2012

#4   31. maj 2017 Er du tilfreds med din parret? Fungerer det hele fint og navigation osv? smiley
    For så er det jo en del penge at spare ved at købe den fremfor kenwood som koster det dobbelte

Min bekymring ligger bare også ved det er et forældet system

• Mick H
    Mick H Tilmeldt:
    apr 2005

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 507
    #5   31. maj 2017 Jeg ville foretrække kenwood. jeg arbejder sammen med en der har parrot som han er ved at være træt af. Der kommer ingen opdateringer eller noget og det er forældet

• Top Swag !
    Top Swag ! Tilmeldt:
    maj 2012

#9   1. jun 2017 Men vil det være de ekstra penge værd, altså små 2000 kr ekstra også få en ny Kenwood fra 2016, fremfor Parrots gamle model som er demo? smiley

Kommentér på:
Parrot asteroid smart VS Kenwood DNX5160BTS

Annonce