{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.132 visninger | Oprettet:

Ayse
Ayse
Tilmeldt:
16. jun 2017
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Bilradio xzound av2 {{forumTopicSubject}}

Jeg har søgt efter en manual og det er ikke til at finde. En der ejer den model, og kan fortælle mig om man kan afspille musik gennem bluetooth enheden via mobilen? Min telefon er parret med radion så jeg kan sagtens føre opkald der igennem. Men når jeg forsøger at afspille musik så mister jeg lyden på telefonen og det afspilles heller ikke på radioen. Har radioen overhoved sådan en funktion, der kan tillade mig det? What to do.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilradio xzound av2
  • #1   16. jun 2017 Kan du ikke vælge "bluetooth audio" som lyd kilde på radioen? Ligesom du sikkert kan vælge radio, cd, usb og så videre..

  • #2   16. jun 2017 På nogle nyere telefoner kan du også vælge om det er telefonlyd (opkald) eller audio lyd eller begge dele du vil have igennem anlægget..

    profilbillede
  • Ayse
    Ayse Tilmeldt:
    jun 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   16. jun 2017 Nej desværre ikke Henrik, har prøvet alverdens. Jeg har nu kigget alle mine indstillinger på mobilen igennem, og kan ikke finde sådan en funktion (har iPhone 7)

  • #4   16. jun 2017 Her kan jeg trykke på dette i og ændre tingene.. Kan man ikke det på iPhone..?

    profilbillede
  • Ayse
    Ayse Tilmeldt:
    jun 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   17. jun 2017 Informationsknappen er der, men den giver kun mulighed for at enten afbryde forbindelsen eller glemme enheden. Jeg har netop opdaget, at når jeg spiller en sang, og derefter afslutter et opkald spiller sengen gennem anlægget i få sekunder og afbryder derefter. Altså må anlægget have funktionen, spørgsmålet er bare, hvordan man tilslutter det så smiley

Kommentér på:
Bilradio xzound av2

Annonce