{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.568 visninger | Oprettet:

Michael P
Michael P
Følger: 2 Emner: 2 Svar: 2

Canton Skoda {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Da jeg står og skal have Octavia om 12 mdr. vil jeg forhøre mig lidt om følgende.

Skoda har et tilkøb af bilstereo der hedder Canton med 10 højttalere + Subwoofer.

Style udgaven som vi skal have er med 8 højttalere ÷ subwoofer men ved ikke om det er Canton der sidder i.

Er det meget mere lyd for de 7800 kr. det koster man får eller kan man ligeså godt spare de penge? ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Canton Skoda
  • #1   13. jul 2017 Ved ikke om det 7800kr værd, men vi har det i vores Octavia og mine forældre har ikke i deres og jeg syns personligt der ok stor forskel, renere lyd, mere bass efter hvad musik du høre osv. Jeg har altid kunne li højt og rent musik. Så hvis i til det, så klart køb det smiley

• Michael P
    Michael P Tilmeldt:
    mar 2017

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 2
    #2   13. jul 2017 Jeg er nok lidt som dig hvad musik angår. Jeg høre alt slags musik, både med en god bund og stille sange. Så derfor var jeg jo lidt spændt på hvad andre sagde til det. smiley Så indtil videre tusinde tak for dit svar Mike.

• #3   13. jul 2017 En gang eftermonteret lydisolering og evt opgradering med skjulte forstærkere og bedre højtalere tror jeg giver mere value for money smiley
    Jeg var ihvertfald skuffet over det B&O anlæg der sad i vires Q7, til 100.000 var det ihvertfald ikke det værd smiley

• #4   13. jul 2017 jeg har ikke hørt det anlæg så kan ikke sige om det er pengene værd.
    men generelt har jeg ikke været imponeret over de forskellige forbriks opgraderede anlæg jeg har hørt når man tænker på hvor de koster.

men det er jo også ekstra udstyr som men i dk betaler 180% i afgift på så reelt får du kun ekstra lyd for 2500-3000 Kr.

• #5   13. jul 2017 Tonny,
    Det nemlig korrekt og alt taget i betrakning så det små penge kontra andre mærker de 7800kr, og der er forskel.
    Men fordelen er jo det koster 7800kr på papiret, det er jo ikke hvad man betaler smiley

Kommentér på:
Canton Skoda

Annonce