{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
458 visninger | Oprettet:

Placering af bas-enhed. {{forumTopicSubject}}

Jeg skal til at bygge mit bagagerum op i min ny-erhvervede bil...

Har altid kørt med et kabinet der står op langs ryglænet og med en bas der spiller bagud. Men NU skal der prøves noget nyt !

Er der nogle der har erfaringer ? Evt. med at forhøje bunden i bagagerummet så enheden spiller opad ?

Alle gode forslag modtages. By the way. Det er en 15" Stoker.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Placering af bas-enhed.
  • #1   8. sep 2006 Att: *Street-Team* BDog .

Jeg havde nu også tænkt mig at lade top-pladen være en anelse skrå..... Jeg finder på et eller andet. Det kan jo altid pilles ud igen og så har man da haft det så sjovt så længe .... LoL

• #2   8. sep 2006 Det er jo tit forskællig fra bil til bil hvordan det lyder, men opbygningen kan nemt lade sig gøre.
    Den nemme løsning ville være at ligge glasfiber i reservehjuls brønden, når det så er lavet kan du fylde vand i og se hvor mange liter den er på. Eftersølgende bygger du bare et kabinet ovenpå på det antal liter du mangler, der sker ikke noget ved at kabinette fylder meget i brede og ikke så meget i højde, bare du rammet det korekte antal liter. Kassen og glifiber kabinette samler du bare med glasfibe, så bliver det også 100% tæt.. Byg glasfiberen godt tyk, eller dæmp den med noget blygummi, således at det bliver godt lyddød.

Her er et lille eksempel : http://nmweb.dk/pics/album197

Kommentér på:
Placering af bas-enhed.

Annonce