{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.811 visninger | Oprettet:

Højtaler og radio i Toyota Aygo fra 2008 {{forumTopicSubject}}

Ved i hvad størrelse højtaler der sidder i en Aygo fra 2008 1,0?

Hvis jeg skal skifte headunit fra den originale, som der sidder i når man køber den, hvad skal jeg bruge?

Tænker 1 din størrelse?

Skal der en ny ramme?

Hvilke ledninger skal jeg bruge?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Højtaler og radio i Toyota Aygo fra 2008
  • #1   31. jan 2018 Hvis du er så heldig du har højtalere i dørene så er det 6.5" der i.
    Den i instrument boret er 4".

    radioen skal du have fat i en 1 din. Og så skal der bruges en adapter ramme til ca 100 kr.
    stikket er almindelig iso stik så det er lige til at sætte i.


  • #2   31. jan 2018 Prøv at skrive din bils navn og årgang i søgefeltet på ebay, og skriv evt hifi bagefter. De plejer at have pakker med headunit, ramme, stik og nogen gange højtalere til plug and play til gode penge.

  • #3   31. jan 2018 En radio ramme koster 84.95 kr her hjemme og så kan man få service, vejledning og mulighed for at høre højtalere inden køb.
    Så hvorfor købe på eBay hvor man ikke er sikker på hvad man får og der ikke er nogen af spørge hvis man får problemer


  • #4   31. jan 2018 Har denne højtaler foran i begge sidder.

    Har i nogle gode ideer til højtaler i min bil?

    Hvad med jbl? Er det et fint nok alt at have i foran som 4” og 6,5”


  • #5   31. jan 2018 Hvis du har højtalerene i dørene ville jeg finde et godt 6.5" komponent sæt.
    Og så sætter diskanterne der oppe under gitterne i instrument boret


  • #6   31. jan 2018 Hvilke sæt vil du forslag?

    Hvis jeg vil have en flip ud radio? Skal jeg bare have 1din ramme ikke?


    profilbillede
  • #7   31. jan 2018 da jeg selv er forhandler må jeg ikke reklamerer for mine egne produkter i forum.
    Ja hvis du vil have flip skærm skal du stadig bare have en 1 din ramme


  • #8   31. jan 2018 Du bør også ofte lidt penge på lyddæmpning. Der er intet i din bil nu og bliver det laver korrekt få du meget mere ud af dit nye setup...

    Du siger flip ud skræm. Men er det en billig Kina eller en kvalitets radio? Skal der forstærkere til dine højtalere? Eller køre du dem over radioen? Det afgørende for hvad enheder man skal vælge


  • #9   31. jan 2018 Er det til at lave lyddæmpning selv? Altså placere det i bilen efter køb?

    Flip ud skræm er ikke lige nu og her jeg skal have den. Men noget jeg vil have i nyere fremtid, men det er planen, at købe en kvalitets flip skræm.

    Når jeg alligevel vil, have en flip skræm er det, så bedre at købe en din2 istedet?


  • #10   31. jan 2018 lysdæmpening er meget simpelt.

    lydmæssigt er det lige meget om du vælger flip skærm eller 2 din hvis det er samme kvalitet. der er dog noget større udvalg i 2 din efterhånden men monterings rammen til 2 din er en del dyere


  • #11   3. feb 2018 Hej igen, hvis jeg vil have nye højtalere i bilen, skal jeg så købe ramme til dem?

    Eller er det kun hvis jeg vil have dem støre endda er nu smiley


Kommentér på:
Højtaler og radio i Toyota Aygo fra 2008

Annonce