{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.122 visninger | Oprettet:

2017/18 Hyundai i10 - Android Auto ? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har netop bestilt en helt ny Hyundai i10 Touch, men endnu ikke fået bilen. I den er der et infotainment system, som understøtter Apple Carplay og Android Auto. Hyundai selv siger at bilen er 100% klar til Android Auto, men at google jo ikke har frigivet Android Auto i Danmark endnu.

Jeg har dog hentet Android Auto som en .apk fil fra nettet og installeret på min telefon, og det virker rigtig godt og er på dansk. Når jeg nu har fået installeret Android Auto på telefonen, betyder det så at det vil virke med infotainment systemet i bilen. Er der nogen som har erfaringer med det ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2017/18 Hyundai i10 - Android Auto ?
  • #1   6. feb 2018 Tror nok den vil fungere fint uden problemer. Dog er jeg ikke 100% sikker

• #2   6. feb 2018 Det fungere helt fint! Har testet det i min egen bil. Eneste problem er at det stopper med at virke hver gang at app'en skal opdateres (dvs ca. 2 gange om måneden). Så skal du downloade den nyeste apk fil igen, for at få det til at virke... Lidt omsonst ifh til hvis den forbandede app bare ville blive lanceret i DK....

• #3   6. feb 2018 Ja, det virker fint. Virkelig mærkeligt at Google ikke vil lancere det i DK. Bruger det dog ikke, da jeg finder brugerfladen lidt primitiv, og sucks at man skal have kabel i telefonen samtidig.

• #4   6. feb 2018 Kræver også bilen er klar til det, da jeg for 2,5 år siden købte min med CarPlay var det ikke færdigt til bilen endnu og måtte vente til december hvor skærmen skulle ind og opdateres hos Peugeot smiley Dog har det spillet 100% hele tiden siden

• Knud H
    Knud H Tilmeldt:
    mar 2018

Følger: 1 Svar: 2
    #5   11. mar 2018 Jeg har lige købt en i10 også. jeg har forsøgt at installere android auto og jeg kan godt installere det på mobilen. Jeg kan dog slet ikke få den over på bilens skærm. Hvordan gør man det?

• #6   11. mar 2018 Telefonen skal tilsluttes med usb kabel!

• Knud H
    Knud H Tilmeldt:
    mar 2018

Følger: 1 Svar: 2
    #7   11. mar 2018 Telefonen er tilsluttet med USB kabel allerede. Android auto ikonet bliver dog ikke aktivt på bilens skærm...

• #9   29. apr 2018 Husk at kablet skal være af en hvis kvalitet også.

Kommentér på:
2017/18 Hyundai i10 - Android Auto ?

Annonce