{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Plus kabel fra batteri til forstærker???
  • #1   10. apr 2018 Hvis du har en sikringsbox under rattet kan du trække det der fra i stedet, hader selv og skal trække dem ud i motorrummet så har brugt den løsning de fleste gange

  • Martin F
    Martin F Tilmeldt:
    apr 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   10. apr 2018 Ved at der sidder en sikringsbox ude i motorrummet, så der sidder vel ikke en mere inde i kabinen? Er bare ikke glad ved at skulle bore et hul og tætne det selv smiley

  • #3   10. apr 2018 De fleste er der begge steder, der plejer sidde en med de små sikringer inde i bilen

  • Martin F
    Martin F Tilmeldt:
    apr 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #4   10. apr 2018 Det må jeg lige få kigget på så, tak for svar smiley

  • #5   11. apr 2018 det skal være en meget meget lille forstærker for du kan slippe af sted med at trække strøm fra sikringsboksen men det er absolut ikke noget jeg ville anbefale.

    De kabler der går der ned til er ikke dimensioneret til mere end det strøm bilen allerede selv bruger. Og du risikere at kabler smelter og sætter ild til bilen ved at trække for meget strøm der fra


  • Martin F
    Martin F Tilmeldt:
    apr 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #6   11. apr 2018 Da jeg kiggede vurderede jeg også at mit. 25mm2 ikke kunne sættes i der, ved at der er lavet en gennemgang hvor bilens kabler kører igennem en gummimanchet nede bag pedalerne men kan slet ikke finde det ude fra

  • #7   11. apr 2018 Nej det er nogle gange noget rigtig bøvl at komme til og tit skal man have nogle ting afmonteret for at kunne komme til.
    Men hvis du kan se hvor kablerne går ud så er det "Bare" et spørgsmål om hvad du skal have af for at kunne komme til på den anden side.

    et tykt stykker ståltråd er tit en god hjælp til at fiske ledninger med smiley


Kommentér på:
Plus kabel fra batteri til forstærker???

Annonce